Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller tummarna åt digDen jävla idiot som ställt sitt jävla skrotupplag utanför min jävla förrådsdörr för typ miljonte jävla gången.
Jag hoppas så jävla hårt att hyllan som gick sönder när jag flyttade skiten var något hen ville ha kvar
...för att vara helt ärlig stör jag mig nog mer på deras blotta existens.Grannar som grillar på balkongen och inte har vett att skaffa elgrill. Hoppas att maten smakar bajs.
...för att vara helt ärlig stör jag mig nog mer på deras blotta existens.
åh! Eller "Är du vaken Lars"Jag hade spelat ”är du kär i mig ännu Clas Göran” på högsta volym och på repeat ett par dygn. Minst. Som en ”subtil” hämd
åh! Eller "Är du vaken Lars"
En skulle kunna sätta ihop en liten trevlig Spotify-lista. Tänker att tex ”gulligullan koko som en göööööök” också skulle platsa.
Ehhh inser att jag nu beskriver en random efterfest i min boning
Åh jag är inte ensamStör mig på mig själv och min bristande disciplin. Trots att jag varit fruktansvärt trött hela dagen så kommer jag inte i säng i tid, nä istället fastnar jag framför youtube i flera timmar och kollar på folk som pratar om eurovision - jag som knappt har följt mello i år?? Och så får jag för lite sömn och så blir jag ännu tröttare imorrn...
Jag ska komma ihåg det nästa gång jag åker bortJag hade spelat ”är du kär i mig ännu Clas Göran” på högsta volym och på repeat ett par dygn. Minst. Som en ”subtil” hämd
Jag ska komma ihåg det nästa gång jag åker bort