Den där saken som ghostade mig har nu gjort en 3:e profil på dejting sighten nu är han 20 år yngre... han hade varit inne å kollat på mig, det var så jag märkte det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oops 10 ska det ståDen där saken som ghostade mig har nu gjort en 3:e profil på dejting sighten nu är han 20 år yngre... han hade varit inne å kollat på mig, det var så jag märkte det.
Jag är påväg kan ju betyda lite vad som helst. Kanske hon nyss vaknat och var påväg till badrummetMitt jobb går ut på att vänta. Nu väntar jag på en kollega som ska hjälpa mig i eftermiddag. Jag är på väg, sa hon. Det var 25 minuter sen. Det tar typ 5 minuter att ta sig hit. Och händer det nåt på vägen kan man ju höra av sig och säga det.
Mvh inte alls sur idag
Jag är påväg kan ju betyda lite vad som helst. Kanske hon nyss vaknat och var påväg till badrummet
Jag såg fram emot att läsa fortsättningen i morses. Gissa om jag blev besviken när den var bortaJag stör mig poå att den fullkomligt bisarrt hysteriskt roliga tråden om tatuering och intelligens är borta - den är nog den roligaste sen poesitråden
Har du skrivit uppföljaren till Möss och människor? Gul Zebra SteinbeckMänniskor.
Och makaroner.
Givetvis! Med tanke på hur underbar (nåja...) den är så har jag stora skor att fylla dockHar du skrivit uppföljaren till Möss och människor? Gul Zebra Steinbeck