Hormonellt påhoppad glad nere glad nere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hormonellt påhoppad glad nere glad nere
Nej inget där nere.Det är kanske den där fredagskänslan som @Mineur nämnde jag trodde att du pratade om ditt underliv, att du var glad ”där nere” och fick inte ihop det med din ledsna min
Jag känner iaf igen mig, har idag gråtit för att min chef ska byta tjänst för att en stund senare vara på topphumör. Sen ångest, en stund senare glad. Man blir så less.
Börja med att massera lätt i groparna vid nyckelbenet. Där sitter lymfkörtlar som behöver aktiveras. Vätskan ska ditåt.Jag var hos tandläkaren i fredags och blev uppskuren ner till tandbenet som frilades och sedan ihopsydd efter att det fanns misstanke om att en rot var spräckt. Nu var den tack och lov inte det så jag slapp både att den drogs eller att de hade kapat den rotspetsen och tanden hade kunnat vara kvar, men jag är svullen! Från kindbenet under ögat och ner till hakan, ser ut som jag fått en snytig och mungipan är trasig då tanden sitter ganska långt bak och det var lite svårt att komma åt.
Salva fungerar ju på mungipan så skorpan inte spricker upp hela tiden men svullnaden vill inte ge sig även om den är mindre idag. Jag har försökt massera lite lätt på kinden med hudkräm från näsroten/ögonvrån och snett ner mot käkbenet, jag vet inte om det gör någon nytta men det känns ganska skönt vid bihålan.
Någon som har några tips?
Vuxen.se?Sexleksaksreklam
Vuxen.se?
Seriöst tack för det bästa skrattet jag haft på länge!Stress på jobbet och min egen brist på korrekturläsning. Insåg precis att jag i mail till en kund har benämnt en duschvägg som "rövfärgad" istället för rökfärgad som den egentligen är.