Sv: Stora Snacktråden tre
Usch, det är så hemskt!
Varför kan man inte bara få ett tidigt missfall, om det nu prompt ska sluta sådär? Det är ju inte kul det heller, men nu... Nu var det ju inte alls långt kvar, nu skulle det ju komma en bebis när som..
Jag har också två bekanta (en som jag vet vem det är men inte mycket mer, och en som jag känt ett par år, även om vi inte blivit kompisar så) och båda deras dog i magen, också bara nån månad innan BF.
Jag såg bara den enes dödsannons och fy vad man mår illa när man ser något sådant! Det är ju sånt som man vet händer, men det händer inte en själv eller någon i ens närhet. Och sen, helt plötsligt, så gör det det.
Det är så orättvist! Och när man får kämpa så mycket för att lyckas, så blir man likt förbaskat snuvad på allt.
Jag förstår att du är ledsen, Comfort. Man har ju som sagt så många planer och när man kommit så långt så ser man ingen annan utväg än att man får en bebis. Man kan ju inte tänka sig att ens bebis plötsligt bara skulle dö i magen..
Som Voltis sa, din vän kommer till dig så småningom, men det är klart att det kan ta sin lilla tid. Visa att du finns där när hon behöver dig så kommer hon när hon är redo.