Stora Snacktråden tre

Sv: Stora Snacktråden tre

Dom kan braka ordentligt redan nu, men det märks att dom tycker väldigt mkt om varandra. Emilias förskola är sommarstämgd nu i 9v men Majas har bara 4 v stängt sa M far forstätta ga sina 2 förmiddagar/v. Jag hade tänkt att det skulle vara skönt för Emilia att ha lite ensamtid med mig men pa morgonen är hon ledsen och under hela förmiddagen fragar hon när Maja kommer hem.

Stackars Moa, inte lätt att första ibland

Är det helt omöjligt att lata Isaac sova i egen säng, kanske tom i samma rum som Sam?
Emilia bestämde förra veckan att hon och Maja skulle sova i samma rum och det fungerar väldigt bra, det trodde jag inte att det skulle göra.

Spännande att det finns intresserade av huset.

Jo jag har faktiskt funderat på det. Grejen är att jag inte har någon säng till honom och vill inte gärna spendera pengar på en heller om vi snart ska flytta,.men det är helt klart en idé.

Hörrni vad heter det där bröstvårtssalvan som är så bra, den som ser ut som öronvax och är väldigt kletig? :D

Hoppas ni får huset sålt, smidigt om det gick att stycka av lite så hon har råd!

Turbo: Är renoveringen typ klar nu då?

Ssvärfars del är snart klar, eller inte klar men bobar. Så vi kommer bo där till vi kan flytta in hos oss. ska bli skönt att vara i rätt hus och kunna ge svärmor sitt hus tillbaka.

Sa skont att ni snart kan flytta in i svarfars del. Var ska han bo under tiden? Och nar raknar ni med att ert ar klart?

Inget nytt har, fast fem har varit och tittat. Hall tummarna for nu vill jag hem!

Han är nästan aldrig hemma, jobbar borta och har särbo en halvtimme bort. Men när han är hemma så finns det plats för honom också. Bara han slutar köpa hem mängder med läsk och godis till barnen tror jag inte det blir ngt problem.

Jag hoppas vi kan flytta in hos oss om 2 månader ungefär, men det beror lite på. Vi hamnar mitt i semestertider nu.

Jag skrev ut en sida pa engelska till min sambo, dar det klart och tydligt stod vad overkonsumtion av socker kan gora mot tanderna. Tror det var fran engelska national dentist sidan eller nat. Jag menar det ar bara en halv generation sen de gav barnen socker och vatten i nappflaska medan storasyskonen samlade tappade kolbitar pa gatan har pa Irland...

Kanske nagot for svarfar om han inte vill lyssna?

kl

Vi fick faktiskt ett bud pa huset igar men ett skambud. Ar det inte vart mer an sa far vi nog fan stanna... :(

Forresten, kan ni halla en hemlis?

Klart vi kan! har han ändrat sig gällande barnfrågan eller är det redan försent och han har inget val??? ;)

Hehe typ for sent :)

Jag ar helt nyplussad (forrgar) och ingen mer an sambon och min kollega (som rakade vara har nar jag gjort testet) vet....

Sa hall alla tummarna for en Hallontrea till varen! Helt galet hihi.

Nähe?? Jössös STORT grattis!!! Blir väl en tös nu då hade du beställt va? ;) var det planerat, som det så ofint heter??

Tack :D

Planerat och planerat, det ar inte sa att vi direkt har skyddat oss... Och jag har ju inte direkt klagat. ;)

Tös eller påg spelar inte sa stor roll faktiskt, bara den blir lika fin som de andra tva ar jag glad! Och an ar det ju jattetidigt, vad som helst kan handa, men da ar det bra att ha bukekompisar att kunna sorja hos ocksa.

Sant, vi håller nog alla tummarna för att det ska gå vägen :) Plussade du inte rätt sent med Isaac? Blev det likadant nu då eller anade du tidigare?

Jag testade på bim negativt och nu en vecka senare positivt.

Cala tack :D det är skitkul och lite läskigt, sam kommer.vara.drygt 5 och isaac drygt 3.

Vad roligt, grattis :) Haller tummarna att allt gar bra.

ang svärfar, jag tror inte det ngt problem. Jag är ganska säker pa att han inte köper hem ngt om vi säger till. Fram till nu har vi inte brytt oss eftersom vi inte träffats sa ofta men det kommer vi göra nu sa det är dags att prata om det.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 932
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar