Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Jag satt och skrev ett brev, på jobbet, som var flera minuter långt och när jag skulle spara det gjorde jag något fel så det försvann, ändå "sparade" jag det TVÅ gånger! Visst, visst. Nu är det så väl att läkarens långa diktat ligger kvar så det är bara att ta upp och göra om i morgon, men åh vad jag blir besviken på mig själv när det blir sådär. Inget akut brev så det går att vänta till i morgon, men bara grejen att skriva ett låååååååååååååååååååååååååååångt brev och så poff, borta....
Inte så lätt att bara spara så är det klart, klicka här och klicka här och klicka här, men jag ville ju inte ha in brevet i den anteckningen utan i DEN anteckningen så fick ändra och läkaren skriver ut själv så ville inte ha det utskrivet....någonstans på vägen sa brevet poff.

Det ska till myndighet så här har jag suttit och spetsat öronen för att få ordning på paragrafer och formuleringar så inget missförstås, så när brevet sa poff fick jag typ panik och hjärnan fick akut stresshuvudvärk på stående, sittande, fot. Pang på, verkligen! Det var intressant, hur fort det kan komma!
 
Att lite roligare adventskalendrar är så dyra. Tittade efter kalendrar åt grabbarna som är 12 och 16, det finns sådana som de hade älskat verkligen, men de är ju verkligen svindyra. Ska man då köpa till flera så går det inte ihop.
De är nöjda med vad de än får, men det hade ju varit roligt att gett dem något annat än en vanlig chokladkalender. Men det är så himla dyrt
 
Jag kanske är trög men jag har NYSS in sett vad en reklam handlar om och nu stör jag mig på den 🤯
Men det är en pensions reklam på en skola eller för skola eller nånting så säger ett barn till en vuxen ungefär: "varannan vecka hos min mamma och varannan vecka hos min pappa och hans nya stolp skott"
Och det ska vara roligt då för att barnet säger som man ska fatta att mamman brukar säga att pappans nya partner är ett stolp skott 🤯
Jätte roligt med föräldrar som drar in barnen i sina bråk och pratar skit om varandra osv! Verkligen jätte rolig reklam eller inte 🙃
 
För mig beror det på mina trasiga fötter, blivit plattfot efter skador, så mina ben hamnar i felställning. Fått remiss till ortopedtekniska för att få sulor gjorda, men kötiden är över ett år.. 😅
O_o Jag har gjort sulor privat hos en firma som även gör på remiss och det var nån månads väntetid. Fick alltså en tid nån månad framåt.
Team Olmed var det. Kolla om du kan få tid hos dem.
 
Jag satt och skrev ett brev, på jobbet, som var flera minuter långt och när jag skulle spara det gjorde jag något fel så det försvann, ändå "sparade" jag det TVÅ gånger! Visst, visst. Nu är det så väl att läkarens långa diktat ligger kvar så det är bara att ta upp och göra om i morgon, men åh vad jag blir besviken på mig själv när det blir sådär. Inget akut brev så det går att vänta till i morgon, men bara grejen att skriva ett låååååååååååååååååååååååååååångt brev och så poff, borta....
Inte så lätt att bara spara så är det klart, klicka här och klicka här och klicka här, men jag ville ju inte ha in brevet i den anteckningen utan i DEN anteckningen så fick ändra och läkaren skriver ut själv så ville inte ha det utskrivet....någonstans på vägen sa brevet poff.

Det ska till myndighet så här har jag suttit och spetsat öronen för att få ordning på paragrafer och formuleringar så inget missförstås, så när brevet sa poff fick jag typ panik och hjärnan fick akut stresshuvudvärk på stående, sittande, fot. Pang på, verkligen! Det var intressant, hur fort det kan komma!
Det finns inte nånstans i ”senaste” eller nåt. Har du sparat så borde det finnas nånstans, gäller bara att hitta. Går det inte att söka på någon del av en mening du minns?
 
Jag stör mig på migsjälv somvanligt 🙃
Jag skulle bara svara på några mejl och sen skulle jag plugga matte tills lunchen. Men ja nu är det bara en halvtimme kvar som jag kan plugga och jag har inte ens tagit fram matte boken eller öppnat en matte app eller nånting 🙃 Utan jag kollar runt här istället och gör iprincip allt UTOM matte 🙃
 
Min nya gräsklippare startar fint går på tomgång fint och klipper fint
Men topphastigheten är som en snigels :arghh:
Inte ens med plattan i mattan kommer jag nånstans :meh:
Min gamla gick nog tio gånger så fort och man kunde sladda in i carporten
Jag har samma problem, eller jag har två stycken åkgräsklippare 😅 en som är supersnabb och osmidig och en som är supersmidig men långsam, varför kan man inte få allt i samma? 🤭
 
Jag har samma problem, eller jag har två stycken åkgräsklippare 😅 en som är supersnabb och osmidig och en som är supersmidig men långsam, varför kan man inte få allt i samma? 🤭
Är de samma märke
Jag köpte samma märke som min gamla och valde den större motorn och känner liksom hallå :crazy:
Den här går ju dessutom under benämningen trädgårdstraktor :cautious:
 
Stör mig på att mina cellförändringar i mellangården nu spridit sig över så stort område att det inte är lönt att operera igen. Stör mig också på att de gått upp till högsta graden och förklarades som radikala av läkaren.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 788
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 531
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 385
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 700
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp