Nej, det är borta. Det blir så ibland när det är dålig kommunikation mellan person och journalsystem. Vilket händer ibland för det är gammalt. Speciellt när det plötsligt strejkar med att spara brevet kopplat till den anteckningen den ska vara och att jag tryckte nej till skriv ut och avbryt någonstans. Det blev osparat helt enkelt. Det är ju inte som word, även om det dyker upp varningsrutor om att det inte sparas, det var bara det att jag klickade bort den rutan som avbryt då jag inte ville ha den i den föreslagna anteckningen vilket var fel ställe, jag ville ha den sparad, kopplad på ett annat ställe... Systemet gör så ibland och jag har inte fått någon till att förklara för mig varför det ibland blir rätt och ibland blir fel när jag gör på samma sätt, utan det sägs "det bara blir så ibland". Denna gången lyckades jag snurra till det med brevet, men bara att göra om.Det finns inte nånstans i ”senaste” eller nåt. Har du sparat så borde det finnas nånstans, gäller bara att hitta. Går det inte att söka på någon del av en mening du minns?