Hmm en mugcake kanske! Baka är det för varmt förEn kladdkaka kanske? Eller en mugcake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm en mugcake kanske! Baka är det för varmt förEn kladdkaka kanske? Eller en mugcake?
Hmm en mugcake kanske! Baka är det för varmt för
När jag var yngre brukade jag typ bara vispa ihop nåt ägg, socker, kakao och kanske nåt mer (typ smet till sockerkaka?) och äta som geggan var. Krävde ingen ugn och framför allt ingen väntetid. Gifter sig säkert bra med vaniljvisp!Hmm en mugcake kanske! Baka är det för varmt för
Att jag väcktes av några tjejer som stod och pratade så högljutt ute på gatan att det hördes in i lägenheten
Baka något ! Chokladbollar är mitt "go-to" när jag är suget på något sött och jag inte har något!Ja jag undrar hur jag tänkte Jag har en massa vaniljvisp men inget att ha till
Ahhh så långt har inte jag tänkt. Hur långt kan man skjuta med ett sånt?Det är vid såna tillfällen man önskade att man hade en paintballgevär hemma.
Var många gånger jag önskade att jag kunde pepprat bilarna som stod utanför och spelade musik på högsta volym sent på kvällarna.
Och, nej självklart är det inget jag skulle få för mig att göra på riktigt, men ibland har en livlig fantasi.
Ja jag undrar hur jag tänkte Jag har en massa vaniljvisp men inget att ha till
Vet faktiskt inte, har bara skjutit paintball en gång och det var flera år sen.Ahhh så långt har inte jag tänkt. Hur långt kan man skjuta med ett sånt?
Sambon trodde det var för långt där de står och för oväsen hos oss.Vet faktiskt inte, har bara skjutit paintball en gång och det var flera år sen.
Sambon trodde det var för långt där de står och för oväsen hos oss.
Jag har en större mus som uppenbarligen är katternas husdjur. Någon av mina tre har tagit in den och den får vara ifred. Hör nu hur den moffar kattmat.Jag har möss inne och Wilma är kvar uppe i norr!
Det är vid såna tillfällen man önskade att man hade en paintballgevär hemma.
Var många gånger jag önskade att jag kunde pepprat bilarna som stod utanför och spelade musik på högsta volym sent på kvällarna.
Och, nej självklart är det inget jag skulle få för mig att göra på riktigt, men ibland har en livlig fantasi.
Nej Förstår att du blev ledsenBeställde hamburgare istället för cheeseburgare