Ex du undrar vad jag skulle ha gjort om jag var i lyan dl2, vilket är rent hypotetiskt och inte för leken framåt.
Jag har svarat två olika scenarior och du vill forfarande gräva djupare i samma sak men säger inget om vad du tror om övriga deltagare och inga direkta teorier om för el emot de som är kvar.
För mig så för det leken framåt att försöka utröna hur de onda kan ha tänkt i det läget då det är ett tänkbart scenario för mig och jag ville gärna ha hjälp att sortera mina tankar.Jag har snöat in mig lite på vad som hände vid DL2 och devis 3 och kan inte riktigt få det till att varken jag eller CB är onda.
När vi tar just den situationen och förutsätter att någon av jag eller CB är i lyan så får jag inget vettigt.
09:49 LenaH röstar på Gabby_Ossi
17:02 Corpse_Bride röstar på Gabby_Ossi
21:14 Niyama röstar pp Paddington
21:27 Dentaku röstar på _CorpseBride_
21:52 Lobelia röstar på Gabby_Ossi
21:55 Habina röstar på Lobelia
21:56 quarter4ever röstar på Paddington
21:58 Gabby_Ossi röstar på _CorpseBride_
21:59 Paddington röstar på Gabby_Ossi
21:59 zassoo röstar på _CorpseBride_
21:59 EmmaN röstar på Paddington
Om jag suttit i lyan och verkligen velat offra en kompis hade jag förmodligen sett till att ett par ulvar röstade på personen. Det är bra alibi för framtiden. Jag vet inte om jag tänker rätt här.
Gabbys röst på CB förbryllar också, var det avsikten eller är CB god.
Ja jag vet att tankarna är röriga. Det hjälper mig inte mycket att CB är inaktiv heller och du misstänker mig för att jag frågar.
Qs röst på dig Paddis förbryllar också, det är precis så jag skulle röstat som ond om jag visste att du var god (och trodde du inte var får).