Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Ängeln genom att skydda, spionen genom spioninfo om skyddet. De har en något bättre bild än övriga om vad som kan ha hänt.

Kort håller jag dig som god utifrån vad som hänt i röstningarna och att andra håller dig god. Eller rättare sagt höll dig för god. När vi fick en ond till att hitta och jag har svårt att se CB så måste jag liksom börja om.

Fast hur kan ängeln genom att skydda någon person och spionen genom att få veta om skyddet, förstå att en person (i det här fallet jag) är ond? Jag förstår fortfarande inte... :(

jag är inte förvånad att det börjar komma inlägg som ska få det till att jag skulle vara ond, det har jag väntat på hela dagen, för det är klart att den onde tycker att oddsen att den ska klara sig är betydligt större om det är tre att tvivla på.
Jag har lagt fram det jag har hittat, och jag kommer hela tiden fram till att nån av er gör ett riktigt tappert försök ända in i det sista att få till ett oavgjort läge medans den andra är ärligt god och frustrerad.

jag reagerar på att det är Lobelia som verkar ovilligast att få fram vad hon tänker, Habina har frågat vid upprepade tillfällen efter klargöranden som inte kommer
Jag tycker också att hon fiskar efter att få fram vem som sitter på vilken god roll idag, och det får mina varningsklockar att ringa högt, för det känns som något en ond verkligen skulle vilja veta just nu, med tanke på det möjliga scenariot att få till oavgjort, och därav min ovilja att faktiskt ge ledtrådar
jag hoppas att det är ulven som döljer sig bakom Lobelias konstiga cirkeltänkande idag
Och är det ändock _CorpseBride_ som är den sista ludna, så borde de goda ända ha chans att ta hem det, så @Habina, ge inte tappt! Det ser fortsatt bra ut tycker jag

Eftersom jag fortfarande har svårt att se CB i lyan utifrån vad som hänt och även mig för den delen. Varför rösta ut fåret och en kompis när man inte behöver det överhuvudtaget så har jag fått se mig om på annat håll efter ondingar.

Jag kan ha fel, jag ahr inte mycket att gå på.

Lobelia röstar på Quarter4ever.

Quarter blev tidigt satt åt det goda hållet för sin röst på Klara (som kan ha varit en alibiröst i synnerhet med tanke på de tvås gnabb) och har sedan undgått granskning och besvärliga utfrågningar.

quarter4ever röstar på Lobelia
då jag tror att hon är den sista kvarvarande ulven
detta baserar jag på uppenbart fiskeri efter vem som har goda roller, och det tycker jag att det ligger i en onds intresse , en god som följt leken torde ha bilden rätt klar för sig vid detta laget
Hon har också varit klart ovillig att visa fram vad hon egentligen tyckt när jag och andra ifrågasatt hennes försök idag att få alla på något sätt misstänkta
edit: lägger till en rad som inte blev fullständig:
Jag hoppas detta är rätt valt, och om inte så vet jag vart mina blickar vänder sig iaf!

Eftersom jag fortfarande har svårt att se CB i lyan utifrån vad som hänt och även mig för den delen. Varför rösta ut fåret och en kompis när man inte behöver det överhuvudtaget så har jag fått se mig om på annat håll efter ondingar.

Jag kan ha fel, jag ahr inte mycket att gå på.

Lobelia röstar på Quarter4ever.

Quarter blev tidigt satt åt det goda hållet för sin röst på Klara (som kan ha varit en alibiröst i synnerhet med tanke på de tvås gnabb) och har sedan undgått granskning och besvärliga utfrågningar.
jaha ja
det fick mig ju att känna mig än mer övertygad om att min röst hamnade rätt idag!
Men du kämpar tappert, det får man ge dig!

jaha ja
det fick mig ju att känna mig än mer övertygad om att min röst hamnade rätt idag!

Den har hamnat fel. Ingen kan svar på den mängd frågor jag gjort idag utan att bli misstänkt.

Hade jag varit ulv hade jag hållit tyst och slutat låtsas leta.

Den har hamnat fel. Ingen kan svar på den mängd frågor jag gjort idag utan att bli misstänkt.

Hade jag varit ulv hade jag hållit tyst och slutat låtsas leta.
och med det håller du fortfarande fast vid din röst på mig? det känns en aning inkonsekvent får jag lov att säga!

Ahhh är det dl 21!? :o Har jag missat!
Och jag velar mellan Lobelia och Q nu. Jag är rädd att vi faktist är totallurade ändå nu! Vad Lobelia skriver nu på slutet verkar ändå vettigt! :crazy: Just att hon faktiskt kommer fram till att både hon och jag är goda låter inte som en konstig teori heller.
Jag ändrar bana, jag röstar på Q. Jag är rädd att hon totallurat mig och att faktiskt både jag och Lobelia är goda ändå (trots vårat gnabb)! Isf vill Q få ut Lobelia och sedan mig. :(

_CorpseBride_ röstar på quarter4ever

jaha ja
Jag har kämpat för att de goda ska vinna. Du kommer att ångra dig vid uppdateringen. Eller jubla

Anledningen att jag röstar på dig är att folk inte ska rösta slentrianmässigt på CB utan faktiskt granska er andra också.

Habina tror jag jag skrivit nog om innan. Antingen är hon god eller så har lyan kommit med den djävulska planen att offra alla utom 1-2 för att få dessa godförklarade. Och skulle så vara fallet borde ängel och spion skrika högt.

Här har du det du skrev (citerar för tredje gången...). Då jag läser det läser jag att om jag är ond, så borde ängel och spion skrika högt.

Och jag velar mellan Lobelia och Q nu. Jag är rädd att vi faktist är totallurade ändå nu! Vad Lobelia skriver nu på slutet verkar ändå vettigt! :crazy: Just att hon faktiskt kommer fram till att både hon och jag är goda låter inte som en konstig teori heller.
Jag ändrar bana, jag röstar på Q. Jag är rädd att hon totallurat mig och att faktiskt både jag och Lobelia är goda ändå (trots vårat gnabb)! Isf vill Q få ut Lobelia och sedan mig. :(

ja men vad sjuttton- nu är ni lika skumma båda två!!:confused:

Och jag vet inte om jag lurat mig själv hoppas inte det.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 761
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka