jag är inte förvånad att det börjar komma inlägg som ska få det till att jag skulle vara ond, det har jag väntat på hela dagen, för det är klart att den onde tycker att oddsen att den ska klara sig är betydligt större om det är tre att tvivla på.
Jag har lagt fram det jag har hittat, och jag kommer hela tiden fram till att nån av er gör ett riktigt tappert försök ända in i det sista att få till ett oavgjort läge medans den andra är ärligt god och frustrerad.
jag reagerar på att det är Lobelia som verkar ovilligast att få fram vad hon tänker, Habina har frågat vid upprepade tillfällen efter klargöranden som inte kommer
Jag tycker också att hon fiskar efter att få fram vem som sitter på vilken god roll idag, och det får mina varningsklockar att ringa högt, för det känns som något en ond verkligen skulle vilja veta just nu, med tanke på det möjliga scenariot att få till oavgjort, och därav min ovilja att faktiskt ge ledtrådar
jag hoppas att det är ulven som döljer sig bakom Lobelias konstiga cirkeltänkande idag
Och är det ändock _CorpseBride_ som är den sista ludna, så borde de goda ända ha chans att ta hem det, så
@Habina, ge inte tappt! Det ser fortsatt bra ut tycker jag