Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

ja men vad sjuttton- nu är ni lika skumma båda två!!:confused:

Eller så är det Paddan eller Habina som har skrivit väldigt klipskt... :nailbiting: Alltså gud, blir galen! Men jag hoppas att jag har fel om Lobelia och att hon faktiskt är sista ulven nu! Annars blir det en tuff morgondag att försöka lista ut vem som spelat så väl som ulv.

Eller så är det Paddan eller Habina som har skrivit väldigt klipskt... :nailbiting: Alltså gud, blir galen! Men jag hoppas att jag har fel om Lobelia och att hon faktiskt är sista ulven nu! Annars blir det en tuff morgondag att försöka lista ut vem som spelat så väl som ulv.

Fast du röstade ju på Quarter4ever? O_o

Fast du röstade ju på Quarter4ever? O_o

Ja jag panikröstade. Tänkte först på Lobelia, men läste hennes inlägg med teorier och min misstanke om att jag kan ha blivit lurad av någon annan gjorde att jag röstade på Q för hon är den jag funderat över förut och nu även Lobelia. Men som sagt, alltså det kan ju egentligen vara vilken som och nu blir jag orolig av vad Q skriver också & att det ska bli lottning. :(

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 758
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka