Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka alla papper på en gång, annars får du brev om att du måste komplettera = drar ut på tiden.
Jag jobbar också i hemtjänsten och de nekar i princip aldrig oss som jobbar i vården. Så du behöver inte vara orolig
KL
Tänkte höra med er..... Ni som fortf rider. Vad har ni för kläder när ni rider?
Jag var ute på en lite längre skogs-runda igår. Inte kunnat rida så långt på hela vintern pga all djup snö. Iaf, så inte för att magen min är gör stor ännu, men kände av igår att det hade varit skönt med ngt slags stöd....eller bälte av ngt slag, som lixom stöttar upp magen under så den inte guppar. Sen får ju inte bältet vara allt för brett eller hur man ska säga, för då går de ju ner en bit och det kanske blir obekvämt när man rider..... Tror ni det kan funka med ett sådant där vanligt fog-lossnings bälte (ellerheter det så?)?? Började annars klura på om jag skulle kunna fixa till ngt par av de mamma-byxor jag har.... Fixa till så att mudden på ngt vis blir tajtare och kan ge mer stöd...?
Om min sambo är galen nog att dra igång tusen projekt samtidigt utan att prata med mig först om planeringen så drar jag heeeelt utan dåligt samvete fram trumfkortet - klappar mig på magen och sätter mig i soffan....
Knapplån på mig själv.
Hur gör ni andra med kläder? Tycker det är skit svårt att hitta snygga mammakläder som inte kostar skjortan, och som samtidigt inte får mig att se ut som 45. Jag googlar som en tok och är inne på tradera varje dag, men fy fan vad svårt det är!
Jag blir galen på mammabyxorna... De åker ner hela tiden och det känns som jag konstant går och drar upp dem. Skulle ha hängslen på dem.
[...]
Ett annat måste som nog kommer snart är ett par sommarskor med rejäl sula.