Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är konstigt det här med hormoner, hur olika det kan slå. Jag har i princip inte märkt av några ändringar i humör eller tålamod och jag är inte så hetsig i vanliga fall heller.
Jag läste någonstans att man hur man påverkas i humör kan variera om man väntar flicka eller pojke. Pga mina utbrott så började därför misstänka att jag hade en pojke i magen (testosteron) och det är det ju också fick jag veta nu.
Hur mycket mage har ni? Jag har gått in i v. 15 och är bara pluffsig än så länge.
Hur mycket mage har ni?
Jag är i v.19 nu och magomfånget har ökat med 2cm och vikten har sjunkit med ett kilo. Det syns inte så mycket än, ser ut som en vanlig "kolhydratmage" efter en kvälls pastagluffsande typ... Det förvånar mig för jag har i princip inte en enda muskel i magen som kan tänkas hålla in något så jag trodde jag skulle bli stor snabbt.
Min svärmor sa att "hon visste att jag bar på en pojke, för det syntes på min mage och i ansiktet". Jag bara: .......va.....?
Och ja, det där är typiskt hormonellt utbrott och troligtvis orsakat av nervositeten inför RUL. Det är en sån där oro som ligger djupt i en och inte märks förrän det bara börjar spruta reaktioner, jag har haft likadana.
Jag tror du kan ha smycket kvar, de är längre ner på magen och donar, strax ovanför troskanten. Nykissad eller inte spelar ingen roll, de ser ändå. Men räkna med att smycket måste ut förr eller senare, helst innan den börjar vandra... kanske...