Sv: Sommarföräldrar 2011
Hört talas om humor...?
Hört talas om humor...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vissa jobb är det ju dock inte helt uppskattat att man "hattar" fram och tillbaka mellan ledighet och jobb. Alltså de vill hellre att man tar en lång sammanhängande ledighet än att man är ledig 6 månader, jobbar 3 månader, ledig 2 månader, jobbar 1 månad osv osv... Man har ju rätt till det, men man kanske får tänka lite på sådant också.
Hört talas om humor...?
Hur tänker ni med föräldraledigheten?
Jo det var ju därför som jag hade en sån här efter. Sorry om det missförstods.
Men jag kan ärligt erkänna att jag har varit mycket hormonell, dvs lynnig och med kort tålamod och min sambo har fått ta emot en hel del. Som den pärla han är så har han dock insett att jag inte har varit mig själv helt och inte tagit åt sig. Han är .
Igår ringde jag sambon och var sur för att pumpen inte funkade när jag skulle tanka gas i bilen trots att jag följde instruktionerna (första gången jag gjorde det). "Vrid handtaget tills det pekar på kl.3" men inget hände. Hela världen var emot mig typ....
Tills jag insåg att trean sitter till HÖGER på urtavlan, och nian till vänster.
Jag har helt klart blivit lite mindre smart också...
"Vrid handtaget tills det pekar på kl.3" men inget hände. Hela världen var emot mig typ....
Tills jag insåg att trean sitter till HÖGER på urtavlan, och nian till vänster.
Jag har helt klart blivit lite mindre smart också...
Jag är i vecka 18 nu så det finns väl ingen anledning att hålla det hemligt längre. Men av någon anledning så känns det inte rätt att berätta för "alla", kan inte riktigt sätta fingret på varför... Kanske är jag fortfarande lite nervös att något ska hända.