Sv: Sommarföräldrar 2011 del 2
Du är så himla rar Tack för att du orkar med att svara och peppa
Läste din andra tråd, hade inte direkt nåt att komma med mer än att skicka en stor peppkram
Var på BVC på läkarbesök idag, shit vad dom knådar och bänder på dom små liven Läkaren hade väl inget direkt att komma med angående hakvecken mer än att dom växer i dom så småningom (no shit sherlock ) Men det där med potatismjöl har jag för mig jag hört nånstans innan, skickade iaf sambon att köpa Änglamarks babypuder, så det ska provas med, hur man nu ska lyckas få kladdat in det under hakan.. Bebis kommer ju se ut som han bor i en knarkarkvart har jag en känsl av
Ha inte dåligt samvete!! Visst känner bebisen av att mamma inte mår bra, men det ska nog mycket till för att de ska bli hämmade. Typisk sak att säga för att öka på det dåliga samvetet som alla föräldrar dras med
Du är så himla rar Tack för att du orkar med att svara och peppa
Läste din andra tråd, hade inte direkt nåt att komma med mer än att skicka en stor peppkram
Nu måste jag nog googla Vad är alsollösning?L hade jätteproblem med sina hakveck, trots att han inte kräktes speciellt mycket. Vi fick bara rådet att ta en tops med alsollösning och göra rent med några ggr om dagen. Annars kan man använda zinkpasta eller puder/potatismjöl också.
Var på BVC på läkarbesök idag, shit vad dom knådar och bänder på dom små liven Läkaren hade väl inget direkt att komma med angående hakvecken mer än att dom växer i dom så småningom (no shit sherlock ) Men det där med potatismjöl har jag för mig jag hört nånstans innan, skickade iaf sambon att köpa Änglamarks babypuder, så det ska provas med, hur man nu ska lyckas få kladdat in det under hakan.. Bebis kommer ju se ut som han bor i en knarkarkvart har jag en känsl av