Sv: Sommarföräldrar 2011 del 2
Jo men de säger det.. Jag har bestämt mig för att försöka lugna ner tempot nu när det är semester. Ska ta tag i alla de där kläderna som ligger och väntar på att bli lagade, har inte hunnit det på ett par år så det är en hel del..
Oftast är det ju värst att ta beslutet, skönt att du hittat ett bra hem, det är värt så mycket.. Vad har du nu köpt?
Men var rädd om dig människa!!
Jag har ju funderat på att sälja länge, alla skador och skit har ju gjort henne ganska oanvändbar och ingenting har blivit som det var tänkt.... Nu fick jag tummen ur och hittade ett kanonhem till henne.
Överväger att tvätta barnkläder idag... Känns lite skrämmande och hade tänkt vänta till semestern. Men det är väldigt fint torkväder ute .
Jo men de säger det.. Jag har bestämt mig för att försöka lugna ner tempot nu när det är semester. Ska ta tag i alla de där kläderna som ligger och väntar på att bli lagade, har inte hunnit det på ett par år så det är en hel del..
Oftast är det ju värst att ta beslutet, skönt att du hittat ett bra hem, det är värt så mycket.. Vad har du nu köpt?