Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har jag varit helt SLUT!!! Har inte varit mer än ett par meter från ytterdörren som längst. Känt mig matt och orkeslös. Mest legat i sängen/soffan. INTE likt mig!!
Var på det där PKU och hörseltestet igår, jag vet inte om jag drömt, men jag var helt hundra på att dom skulle sticka i hälen och inte handen..?
Vikten var jättebra, vilket jag inte är ett dugg förvånad över med tanke på hur mkt han äter Men nu börjar det allt göra lite ont i boobsen, tror iof den riktiga mjölken är på g också för det har liksom börjat spänna lite..
Alltså rent fysiskt hade jag kunnat jobba ända in, men stressen och kraven att prestera påverkar ju och gör mig trött och grinig. Jag har upptäckt att risken att spy står i direkt proposion till hur tidigt jag går upp på morgonen och hur bråttom jag har, samt givetvis om jag äter eller inte (jag spyr aldrig innan jag äter). Så vi verkar ha det ganska lika .
Jag har sålt. Fruktansvärt skönt och tråkigt på samma gång.
Förresten så är ju vi också övertygade om att det blir en pojke, det har vi varit sen vi fick veta att det skulle bli bebis!
..
Hur har ni andra gjort med namn? Är ni klara med era förslag eller är det något som får bli bestämt när dom små kikat ut?
Har ni förresten passat på och beställt alla dessa gratispaket man kan få lite här och där?
Hade bara beställt Liberos innan och hittade nu ett par till som verkade rätt så trevliga, ena från Pampers och det andra från apoteket
Prova att klippa tånaglarna! Det är fantastiskt att inte behöva hoppas på turen att man inte tar med halva tån!
Jag var också helt "hög" ett par dagar, inte trött alls trots att jag sov kanske fem timmar på 3 dygn. (Sedan kom visserligen allt på en gång, men det berodde nog på den känslomässiga berg-och-dal-banan och att jag inte lyckades vila som jag borde, det är säkert itne så för alla!) Jag tror att det är meningen att det ska vara så!
Alexander är ett fint namn!
I lördags så kom min lilla son, William
Han vägde 3765g och var 51,5 cm lång
Hur kan man bli så kär så otroligt fort i en sådan liten sötnos. Förlossningen gick bra. Jag hade ju värkar i 3 dagar innan, vattnet gick på onsdagen så en igångsättning var planerad till lördagen. Kom in på lördagen o gjorde första kollen. Men oj då, då var jag öppen 7 cm redan. Jag hade haft jättevärkar under 2 dagar, men de blev aldrig tätare än 8-9 min, för att sedan försvinna. Men värkarna varade i ca 2-3 min när de kom. Så de var direkt in på förlossningen. Så det blev en liten chock