Hamnar alla som ifrågasätter dig eller tycker du är skum på din misstänkt-lista?
För i så fall får du nog lägga till mig där också nu...
Mig med. Just nu är skum bara förnamnet vad jag tycker om Q4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hamnar alla som ifrågasätter dig eller tycker du är skum på din misstänkt-lista?
man får gärna ifrågasättaHamnar alla som ifrågasätter dig eller tycker du är skum på din misstänkt-lista?
Ha! Du skulle bli förvånad över min förmåga att ramla!
ja det kan jag förståFast om man kastar ut ulv frågor mot allt och alla så får man nog finna sig i att få frågor tillbaka och när du då trasslar in dig i svaren ja då blir det en aning misstänkt...
eh
säker -inte alls
men man får väl ändå stå för vad man tycker?
sedan får man krypa till korset och erkänna att man hade fel ( om det är så)
man får gärna ifrågasätta
Och jag förstår ju att du är lite(host) misstänksam efter förra leken
Som sagt tidigare välj gärna att rösta ut mig om ni tycker jag är säkraste urspårningen ikväll, men kom då ihåg vad jag tyckt, det kan ge en fingervisning om vart ni ska rikta blickarna iaf.......
Jag noterar att @Lobelia och @Snurrfian verkar väldigt snara att kasta sina blickar på mig
Jag kan förstå det på ett sätt då jag skrivit mycket så jag är ett "tack"samt offer "lamm"
jag har redan bestämt mig för att rösta på :
quarter4ever röstar på Lobelia
då jag tycker att hon undviker direkta frågor och dessutom försöker kasta misstankar på andra istället för att bemöta?
Ser också en klar skillnad i hennes sätt att spela denna gången mot förra då hon var ängel och verkade enormt säker i allt hon sa(och dessutom hintade så övertydligt att tom jag fattade som nybörjarspelare vad hon var) tycker hon är väldigt nertonad denna gången om man ska jämföra.
( dessutom har hon "begärt" att slippa rollen Ängel )
Allt sammantaget gör henne högst på min Onda-lista idag, tvåa är snurrfian... sedan finns även glömmerallt på min bevaka lista....
tror jag är typ trippelt så aktiv denna gången om man ska gå efter inläggsstatistiken
förra gången ledde Lobelia överlägset och du var två, jag trea, just saying så det finns noterat om ni nu alla bestämmer sig för att jag skulle vara fin att slakta ikväll jag har mycket bestämt sagt mitt redan, så det står jag för!
glömmerallt - ingen aningMen gudars, hur ska man få ihop något av de ynkligheter ni har skrivit?
Artline - har knappt skrivit något ännu (börjar inlägget ca 20:27)
Majola - dricker måttligt, skidar långsamt och gör inte en fluga förnär (jag)
Lilltess - dricker gärna GT men ogillar rattfylla (vem gör inte det??). Signalerar att hon inte ens tänker gå ut i backen och ergo icke kan vara fartdåre (på skidor i alla fall)
Dentaku- många inlägg, inga direkta teorier.
glömmerallt - ingen aning
bollen__ - blek, har inget intryck av henne
cirkus - frustrerad över bristen på teorier. Buntar ihop q4e, Dentaku och Snurrfian som skummisar.
Mirtai - vet ej
Quarter4ever - Toppar inläggslistan överlägset. Ogillar att bli misstänkt.
Snurrfian- verkar snurrig och har taskig koll på himmeln
Matmissbrukaren - vill varken dricka eller åka skidor verkar det som.
Lobelia - Kör internet-research, dricker på arbetstid (men betalar för sig) Vågar testa ovanliga drinkar men kör försiktigt.
Shaggy - kan inte identifiera sig med resmålet (vill hellre till Iran eller Lappland - kanske inte så himla noga ändå?) och drar hellre på ridlektion.
fortsättning följer (sannolikt med diverse stavfel, skriver enhändigt med sprattlande bebis i knäet, det är i så fall inga dolda budskap...)
Du följer med på andras inlagor -du har knappast tyckt själv att jag trasslar in mig i något ( vad jag har sett?)
Däremot gillar jag att skämta till det vilket kan ligga mig i fatet, och jag är inte den som är rädd att visa mig aktiv -oavsett vilken sida jag tillhör!
Att du så snabbt följer ffa Lobelias misstankar och därefter Snurrfians tyder på att
A) du sitter i Lyan och "vet" hur det är
B) du har dåligt med tid och hittade något att greppa...
det står 50/50 där för mig
Men om jag lynchas så vet iaf goda sidan vad jag tyckt och facit kommer ju att visa sig
Jag har inget emot att åka tidigt bara det hjälper de goda att vinna
därmed sagt att jag nog ändå är nöjd med mitt teoriande så här långt!
Eh jag har väl inte försagt mig?
jag frågade ju dig om du tyckte det kunde varit en varg likaväl?
Instämmer med SnurrfianFast om man kastar ut ulv frågor mot allt och alla så får man nog finna sig i att få frågor tillbaka och när du då trasslar in dig i svaren ja då blir det en aning misstänkt...