Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyx med en häst som kan ha sådant bandage på sig i hagen. Jag la ett likadant och min har demolerat det under natten
genom att bita och slita av det från foten. Hur lyckas hästar ibland.
hur många AR instruktörer har ni ridit för sammanlagt? själv har jag bara ridit för 2 st än så länge.
Lyx med en häst som kan ha sådant bandage på sig i hagen. Jag la ett likadant och min har demolerat det under natten
genom att bita och slita av det från foten. Hur lyckas hästar ibland.
kl.
hur många AR instruktörer har ni ridit för sammanlagt? själv har jag bara ridit för 2 st än så länge.
vore lite kul att se hur många ni ridit för .
[/QUOTE]Markus Hols (vet ej om han räknar sig till AR, gjorde det på den tiden runt 2003)
Solveig Sascht
monica mueller
Christopher Dahlgren
Carina Branderup (just nu)
Min stora coach och läromästare är annars Perry W. Hans ord går före allt annat har ridit för honom sen 2005 nu.
Det var i Karlstad (i utkanten) jag var med en heldag på Perrys träning. Då kanske jag har sett dig där tom? Du kanske till och med var med bland oss som travade och galopperade glatt runt ridbanan utan hästar? Vi såg rätt roliga ut, men det var en jättebra övning. Mycket små delaljer plockade jag upp som jag tyckte om, sen att inte allt stämde överens med hur jag rider gör ju inte så mycket när man vet vad man kan ta till sig och inte. Alltid hittar man något bra av olika tränare. CD har jag aldrig ridit för själv, men min tränare rider rätt mycket för honom och alla övningar de gjort tar hon med till mig. Jag märker direkt när hon ridit för honom för hon har alltid någon ny och rolig övning med sig då. Han hittar många roliga och annorlunda övningar och det kanske beror på att han har en väldigt annorlunda bakgrund. Jag tycker det är roligt att se och lyssna på hans träningar också. Han ser annorlunda och ger nya infallsvinklar. (som inte är färgade av hur man brukar göra, vad som är det vanliga etc)
KL.
Det är en ganska liten klick människor som söker sig till dessa tränare (förhållandevis liten alltså). Jag fotfolkar flitigt och känner ofta igen personer jag stött på hos andra tränare (inte bara i vår del av landet).
Min dotters tränarkombination är PW - CEB + "portugiser" (PW tränar för en av dem btw). Är det någon här som tränat eller fotfolkat för någon av dem (eller Paul Belasik) i närheten av Göteborg? Eller i Skåne hos EO (PW)? PM i så fall.