Sv: Snack och alltiallotråden!
Bilden är ju inte optimal, för att kallas pass så ska det finns ett tydligt sväv och det går ju inte att se direkt. Men att döma av benens position så ser det ut som svävet inte finns där.
nej tyvärr blev benen kapade.
Alltså det är ingen tvekan om att det går fort
men vad jag kan se så ser man höger frams hovskägg som att det benet med är en bit ifrån marken och vänster bak vet man ju inte men ja jag vet inte men jag anar att det är sväv faktiskt trots allt
Jag kan ju inte så mycket om pass men tror nog detta(om det är sväv) inte ser ut som en helt dålig "pass" väl?
Borde väl gå att bygga något på som 5gångare sen kanske
?!
Han har redan väldigt stadiga gångarter naturligt och kan trava på en väldigt liten volt utan något takfel så jag tror han kommer kunna separera gångarterna bättre än vad Thengill kunde som unghäst.
han töltar i nedsaktningar och det blir mer och mer ju mer han tränas det är så himla spännande detta
Idag tog jag med honom bakom vagnen och det gick ju givetvis hur bra som helst, jag oroar mig alltid i onödan när det gäller Glampi.
han saktade inte ens ner och försökte inte stanna eller något sånt(band honom med panik knut i vagnen) han följde så fint och när vi skulle trava en bit så var det han som förstod kommandot för trav snabbare än thengill hihi.
han verkar så pigg och glad och sammarbetsvillig men endå så himla lydig tror han kommer bli helt perfekt precis så som jag vill ha honom