Sv: Snack och alltiallotråden!
*kl*
Har inte varit inne här så mycket på ganska länge nu men tänkte att jag kunde komma med en liten uppdatering.
Svårt att veta var jag ska börja för jag vet inte när jag uppdaterade sist
Men Kopar blev ju i alla fall min för ganska exakt ett år sedan (vet inte om jag skrivit det?), sedan har vi dragits med en gaffelbandsskada som har tagit tid att läka ut, men nu är han helt fräsch igen och kommer igång mer och mer. Jag har inga krav på samling när jag rider honom än efter närmare 8 månader konvalescens utan bara rena gångarter med bra överlinje och det går bra, så det är roligt att komma igång med honom igen.
Stina visades ju i slutet av sommaren och det var kul, nu vet jag massor jag hade kunnat göra för att höja poängen men så var det ju min första visning också. Vi satsar på ny visning i vår!
Stina uppförde sig också exemplariskt med tanke på att det var första gången hon var ute på "äventyr".
Brandy vet jag inte om det finns så mycket att uppdatera om, han är min "på riktigt" nu igen och vi har påbörjat skänkelvikningar i trav utan sadel och träns (uppsuttet).
Ör finna det kanske inte heller så mycket att uppdatera om... Jag funderar på att betäcka om henne men det blir nog inte förrän nästa år, i år prioriteras Rispa.
Bilden är från förra vintern under igångsättningen efter att hon gått med Litla.
På tal om Rispa visades hon samtidigt som Stina, tyvärr märktes det att det blev lite väl mycket stress och hon stängde av helt precis innan vi skulle in för ridbedömningen, så med det i åtanke får man väl vara nöjd med resultatet. Det var inte alls samma häst som det är hemma, kan jag ju säga.
Men med 9 för rygg och kors och 9,5 för man och svans får man väl vara lite stolt över henne. Vi får se om det blir ny visning i vår eller om det bara blir hingst i sommar.
Och så Litla då, henne har jag inte sett sedan i somras och då var hon i mitt tycke inte världens vackraste
Men jag ska inte vara för hård med henne, hon lär ju växa till sig.
Gamla bilder, min systemkamera har gått sönder men jag ska försöka ta nya med kompaktkameran snart i alla fall!