Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Kommer ni i håg att jag skev tidigare i veckan att jag haft hjälp i stallet och inte visste av vem??
Blev lite fundersam i dag med. Kom till stallet vid 13 och skulle lunch fodra och kommer in i stallet och ska hämta höpåsen. Och då gnäggar nån i stallet. Öppnar boxdörren och så står Pipra där inne. Funderar lite på hur hon har kunnat hamna där men slänger in lite hö åt henne och låter henne stå kvar inne. Har regnat/snöat här hela dagen så tänkte att hon kanske rymt och nån släppt in henne.
Men kunde inte riktigt släppa vem som varit i stallet utan att ge sej till känna.
Men sen när jag åkte dit och skulle släppa in hästarna så kommer Gunnar han som har nordisen Viking som jag red lite förut och berättar att det är han och hans pojk som varit där och sett Pipra på rymmen så i måndags släppte dom ut henne i hagen igen och i dag släppte dom in henne.
Det var skönt att veta vem det var nu iaf
Just ja glömde en sak
Hur mycket snö har ni kvar hos er??
Här är vägarna fria men ganska mycket snö kvar på åkrar och i skogen Det går att åka släde här ett litet tag till. Men skulle bli 8-9 grader varmt i veckan så då kanske snön försvinner fort...skönt om det kunde bli vår på riktigt nu och torka lite...börjar bli lervälling på sina ställen i hagen