Sv: Skogsmulle-tråden 3!!
Jag får en halv häst varje gång jag ryktar med. Tar aldrig slut.. Långa strån med varierande färger (han är nästan fux och vit under magen å på insidan av benen). Han verkar tycka det är skönt när jag borstar bort det.
Min häst har gått barfota på alla fyra under vår och sommaren. Han har bra hovar men det är inte rätt underlag att ha honom barfota så jag kommer behålla skorna på nu tror jag. Märkte att han gick bättre när jag valde att sko honom i höstas.
men är de nån annan där ute som får en hel häst på golvet när rykten är klar? jag har nästan två hästar på golvet:P å håren är typ 5cm långa åxå:P
Japp Pojken tappar utav bara den nu. Gul matta runt honom när man borstar
Ska bli så skönt att få bort den låna tjocka pälsen på honom nu.
Jag har också så vid ryktning fäller hur mkt som helst och långa strån. Får en halv häst på golvet varje dag haha.
Min ponny har aldrig gått barfota vad jag vet. Tror ni jag kan prova ha han barfota i sommar? Ev bara sko framtill. Jag rider ju bara ut i olika underlag.
Jag får en halv häst varje gång jag ryktar med. Tar aldrig slut.. Långa strån med varierande färger (han är nästan fux och vit under magen å på insidan av benen). Han verkar tycka det är skönt när jag borstar bort det.
Min häst har gått barfota på alla fyra under vår och sommaren. Han har bra hovar men det är inte rätt underlag att ha honom barfota så jag kommer behålla skorna på nu tror jag. Märkte att han gick bättre när jag valde att sko honom i höstas.