Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas plåtarna såg bra ut i dag Glöm inte att uppdatera oss
vad kul att höra tycker jag!! :-D hoppas verkligen att allt kommer se bra ut efter dessa veckor :-D
Va roligt att höra Hoppas igångsättningen går bra
Kanske är mycket överskottsenergi som bubbla inom honom också som han inte vet vad han ska göra av.
Förhoppnigsvis blir han kanske bättre när han rört på sej lite mer
Hoppas igångsättningen går bra Ta det lugnt i halkan
Hoppas han lugnar ner sej när han fått sej några dagars promenader.
Du kan inte ha nån som kan följa med dej på promenaderna om du känner dej lite osäker? Eller finns det nån väg ni kan gå som du känner sej säkrare på?
Antar att din osäkerhet spelar av sej på honom lite grann också
Tycker du är duktiga ja som iaf försöker gå ut och gå med honom fast du känner dej osäker.
Nästan alla som har privat hästar nere på ridskolan här i byn rider inte ut på sina hästar. Dom blir så tokig när dom kommer ut säger dom. Så det är nog ganska många som är rädd för sina hästar.
I början när jag hade min var jag rädd för honom också men vi har jobbat i hop oss lite bättre nu så jag vågar mer.
Ja nästan alla privatisar rider bara i ridhuset eller på ute banan. Har en kompis som står där med sin foderhäst och hon är den enda som rider ut. Dom andra verkar vara rädd för sina hästar när dom rider ut för dom blir så tokig och tittig.
Är han så där lugn som du beskriver honom annars så tror jag att när han nu får röra på sej så kommer han bli lugnare sen