Sv: Skogsmulle-tråden 3!!
Kicki_83 Kom på efter att du sagt de där om offroad att det är ju enklast att ringa uterittsgrannen, hon har ju haft häst och ridit där i 15år, hon sa att tyvärr finns det ingenstans att rida förutom efter asfaltsvägen där bilarna kör i 80-90 och det är mycket tung traffik så själv åker hon iväg med transporten den här tiden på året, så får hålla oss till just frihetsdressyr, promenera i hagarna, gå bort på banan och busa
Skulle haft rep och medhjälpare så hade man ju kunnat löshoppa lite
Hon har aldrig hoppat mer än naturhinder ute så hade varit intressant att se hennes teknik, hon kanske är en naturbegåvning
(på 30cm
)
Imrahil tyvärr har jag ingen tillgänglig promenadhjälp annars hade det ibland varit skönt när man får dåligt samvete vid brist på motion
Hon är ju väldigt klumpig och fulltös medvetslös är lite hennes motto, att lyfta benen över bommar, vad är det?! Hon biljarderde tonvis när jag började ta hand om na, så mycket att man fick passa sig när man ledde henne, det är borta till 90% med hjälp av just bommar ocv skogsstigar med mycket rötter och små hinder
Men tyvärr är det förbjudna lägdor överallt så måste efter vägar för att ta mig till skogen så får nog gå på sparlåga som sagt
Hihi, vad gulligt, härligt också när man ser framsteg, alltid lika roligt
Älskar att tömköra men väntar på gjorden ja beställt, får se dock hur de går då fastspännd sele = supertaggad smågalen häst :P