Singeltråden no. 57

Jooo det kan man göra på Trossnäs! :) @addicted. Kanske finns fler banor som jag inte känner till, och i Örebro.

Och vi har ju iaf DHL här inom ditt område. Hähä.

Jooo det kan man göra på Trossnäs! :) @addicted. Kanske finns fler banor som jag inte känner till, och i Örebro.

Och vi har ju iaf DHL här inom ditt område. Hähä.

Hmm. Har nog aldrig varit i Karlstad. Får väl ta en tur och hälsa på och se om det är något att ha! :D

Haha, jag har faktiskt lite kontakter som jag kanske skulle kunna utnyttja i området :D

Hmm. Har nog aldrig varit i Karlstad. Får väl ta en tur och hälsa på och se om det är något att ha! :D

Haha, jag har faktiskt lite kontakter som jag kanske skulle kunna utnyttja i området :D

Ja men komsi komsi bara! :D Jag hade heller aldrig varit här förut, första gången var när jag hämtade nyckeln till studentlyan. Inget som hindrar när det är en så trevlig stad som denna. ;)

Just den här månaden kan jag inte påstå det tyvärr, turligt nog ser det lika mörkt ut för nästan hela Sverige. :p Däremot är nog folket lite soligare och trevligare vill jag påstå!

Just den här månaden kan jag inte påstå det tyvärr, turligt nog ser det lika mörkt ut för nästan hela Sverige. :p Däremot är nog folket lite soligare och trevligare vill jag påstå!

Haha, attans! Jaja, det kan ju räcka! Idag har vi haft klarblå himmel hela dagen dock! :love:

Nä, det är inte bara du :up:.

Väldigt snålt på den fronten här med.

(Och jag vill bestämt lägga till Göteborg på listan!)

Åh, vad skönt att det inte bara är jag! Två månader sen jag fick hångla nu. Alldeles för länge.

Haha, ni gör det inte lätt för mig! Vad sägs om att alla flyttar hit istället? :idea:

@addicted

Två månader?! TVÅ MÅNADER? Kom tillbaka om 10 till typ, så kan vi börja snacka. :grin:

Nää. Komsi komsi! Tänk på att Göteborg har många fler göteborgare än Stockholm och Karlstad. Stort plus! :up:

@addicted du är inte ensam om att inte få hångla.

Kunden aka fb killen har inte svarat på vän förfrågan, så avbröt den här om dagen och trodde att jag skrämt bort honom från affären. Men inte då, han var in idag, 2 gånger, för att han glömde några saker första gången. Och de var en stund emellan, så han hade ju kunnat åka till nån annan affär, men inte. Första gången kändes det askonstigt och stelt. Kan även bero på att jag haft en dålig dag. Men andra gången kändes det bättre.

Hade precis börjat tänka bort honom och så dyker han upp, som från ingenstans. Nu ska jag vänta på honom, så får han ta nästa steg, om de ska bli nått.

@addicted du är inte ensam om att inte få hångla.

Kunden aka fb killen har inte svarat på vän förfrågan, så avbröt den här om dagen och trodde att jag skrämt bort honom från affären. Men inte då, han var in idag, 2 gånger, för att han glömde några saker första gången. Och de var en stund emellan, så han hade ju kunnat åka till nån annan affär, men inte. Första gången kändes det askonstigt och stelt. Kan även bero på att jag haft en dålig dag. Men andra gången kändes det bättre.

Hade precis börjat tänka bort honom och så dyker han upp, som från ingenstans. Nu ska jag vänta på honom, så får han ta nästa steg, om de ska bli nått.

Äh, det finns fler killar! Hör han inte av sig, så finns det någon bättre till dig! :)

Det är bara jag som inte får hångla :mad:

Haha, känner att det börjar bli jobbigt att välja? :D Borde dock finnas fler jobb för mig i Stockholm, men klart billigare att ha häst i Karlstad. Svårt att testa fälttävlan i Karlstad dock va?
Jag är med lååååångt från hångel!

Nej, skall du flytta så är det till Göteborg :mad:

Jag har inte hånglat på 15månader :mad:

Har för övrigt en dålig period nu. Vet inte vad som är fel, men är sur och ledsen och less på allt. Stallet är typ det enda jag känner för. Har ingen lust att jobba, vill bara åka hem (till Göteborg). Känner mig oälskad, oönskad, värdelös och hopplös :(

Jag har inte hånglat på 15månader :mad:

Har för övrigt en dålig period nu. Vet inte vad som är fel, men är sur och ledsen och less på allt. Stallet är typ det enda jag känner för. Har ingen lust att jobba, vill bara åka hem (till Göteborg). Känner mig oälskad, oönskad, värdelös och hopplös :(
Det kallas november :meh:

Innan jag träffade den här mannen så hade jag inte heller hånglat (jag gillar inte heller det ordet, kan man inte säga kyss?) på typ 1,5 år eller något sådant.. Men den som väntar på något gott, heter det ju.. Fast jag kan tycka man får vänta alldeles för länge på något gott ibland!

Äh, det finns fler killar! Hör han inte av sig, så finns det någon bättre till dig! :)

Jo de gör väl de.

@Ceta november är en hemsk månad. Kram på dig och hoppas att det känns bättre snart.

Vi har haft 3 soltimmar i november, förstår inte hur man inte gått under än. Tur man har stallet så man måste ut, och att man jobbar oregelbundna tider, så man får lite dagsljus iaf.

@addicted @mariposa @canine

Inte gilla på hångelbristen, bara sympatin! :up:

@Ceta
Det där suger verkligen, vet precis hur det känns. Känner mig bättre nu, men hade ju en riktig down för ett litet tag sedan som jag skrev om här också.
Vet inte om det hjälper dig så mycket, men jag saknar dig i alla fall och vill att du ska komma hem mer permanent snarast. Så här är du högst önskad!

@Ceta
Men alltså. Är det inte enklare att alla flyttar hit? :D

Har också en sån period. Vi hade sol igår, det gjorde underverk för humöret.

@Mitrolle
Vänta är ju så tråkigt.

@mariposa
Klart att det gör!

KL

Varit och löshoppat pålle idag, mycket glad häst! Får nog börja träna nu så jag kan lära mig rida honom med :p

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 503
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka