Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jooo det kan man göra på Trossnäs! @addicted. Kanske finns fler banor som jag inte känner till, och i Örebro.
Och vi har ju iaf DHL här inom ditt område. Hähä.
Hmm. Har nog aldrig varit i Karlstad. Får väl ta en tur och hälsa på och se om det är något att ha!
Haha, jag har faktiskt lite kontakter som jag kanske skulle kunna utnyttja i området
Ja men komsi komsi bara! Jag hade heller aldrig varit här förut, första gången var när jag hämtade nyckeln till studentlyan. Inget som hindrar när det är en så trevlig stad som denna.
Just den här månaden kan jag inte påstå det tyvärr, turligt nog ser det lika mörkt ut för nästan hela Sverige. Däremot är nog folket lite soligare och trevligare vill jag påstå!
Det är bara jag som inte får hångla
Nä, det är inte bara du .
Väldigt snålt på den fronten här med.
(Och jag vill bestämt lägga till Göteborg på listan!)
@addicted
Två månader?! TVÅ MÅNADER? Kom tillbaka om 10 till typ, så kan vi börja snacka.
Nää. Komsi komsi! Tänk på att Göteborg har många fler göteborgare än Stockholm och Karlstad. Stort plus!
@addicted
Två månader?! TVÅ MÅNADER? Kom tillbaka om 10 till typ, så kan vi börja snacka.
Nää. Komsi komsi! Tänk på att Göteborg har många fler göteborgare än Stockholm och Karlstad. Stort plus!
@addicted du är inte ensam om att inte få hångla.
Kunden aka fb killen har inte svarat på vän förfrågan, så avbröt den här om dagen och trodde att jag skrämt bort honom från affären. Men inte då, han var in idag, 2 gånger, för att han glömde några saker första gången. Och de var en stund emellan, så han hade ju kunnat åka till nån annan affär, men inte. Första gången kändes det askonstigt och stelt. Kan även bero på att jag haft en dålig dag. Men andra gången kändes det bättre.
Hade precis börjat tänka bort honom och så dyker han upp, som från ingenstans. Nu ska jag vänta på honom, så får han ta nästa steg, om de ska bli nått.
Jag är med lååååångt från hångel!Det är bara jag som inte får hångla
Haha, känner att det börjar bli jobbigt att välja? Borde dock finnas fler jobb för mig i Stockholm, men klart billigare att ha häst i Karlstad. Svårt att testa fälttävlan i Karlstad dock va?
Det kallas novemberJag har inte hånglat på 15månader
Har för övrigt en dålig period nu. Vet inte vad som är fel, men är sur och ledsen och less på allt. Stallet är typ det enda jag känner för. Har ingen lust att jobba, vill bara åka hem (till Göteborg). Känner mig oälskad, oönskad, värdelös och hopplös
Äh, det finns fler killar! Hör han inte av sig, så finns det någon bättre till dig!