Singeltråden no. 57

Såklart! Jag tänkte väl mest generellt. Men ska man bo där så vill jag bo så det är enkelt att ta sig till innerstockholm och relativt nära till jobb och stall såklart.
Enkelt är det i princip var man än bor, så länge det finns en tunnelbanestation eller busshållplats i närheten. Jätteenkelt även från Norrtälje, går bussar in till Stockholm varje kvart. Så lokaltrafiken är det inget fel på. ;)

Enkelt är det i princip var man än bor, så länge det finns en tunnelbanestation eller busshållplats i närheten. Jätteenkelt även från Norrtälje, går bussar in till Stockholm varje kvart. Så lokaltrafiken är det inget fel på. ;)

Sluta komma med bra argument som talar för Stockholm! :p Är det lika enkelt att ta sig hem mitt i natten? :angel:

Jag jobbar lite och pluggar desto mer. Efter fyra års studier så verkar universitetet plötsligt anse det rimligt att kräva att jag lägger ner heltid på mina studier. Nog har jag vetat att den dagen skulle komma, men tänkte att det skulle vara bortåt masteruppsatsen :angel:

Haha, herregud vad jag känner igen det där! Vi har liksom blivit varnade för fjärde året rätt länge, men det var ingen som sa exakt hur överjävligt de tänkte göra livet för oss. Jag har typ tre gånger så mycket att göra som vanligt, chocken är ett faktum! :eek:

Nämen det kan väl eventuellt vara så att en viss Mineur fick hångla lite igår...:angel: :D Och gud vad jag avskyr ordet "hångla".

Det är en kille som min flat mate har försökt pussla ihop mig med i ungefär 8 månader nu, men det har liksom aldrig blivit av att vi varit på samma plats samtidigt. Hon har i alla fall höjt honom till skyarna både personlighetsmässigt och utseendemässigt flertalet gånger, och det kändes lite som att jag redan kände honom när vi träffades för första gången igår. Fantastiskt klok och vettig kille, vi blev fast i en diskussion om träning, kultur och resor och vips så hade 3 timmar passerat :eek:

Nu har vi sms:at lite under dagen, men han åker till Etiopien på jobbresa imorgon och kommer tillbaka en dag efter att jag åkt hem för att fira jul, så vi kommer inte att kunna träffas förrän i januari nästa gång. Det känns dock helt okej, och jag räknar inte med någonting även om han är väldigt tydlig med att han vill ses igen. Händer det så händer det och då är det jätteskoj, men jag ska verkligen försöka att inte göra en grej av det eller ha några förväntningar. Jag är bara glad att kvällen igår blev så bra som den blev, oavsett vad som händer eller inte händer sen :)

Han det där vaddetnuär kom förbi en stund ikväll ändå. Och så satt vi i soffan tillsammans när Love sjöng Tommy tycker om mig på Så mycket bättre, gissa vad vaddetnuär heter? ;) :D Lite mys och en hejdåpuss innan han åkte precis. Jag förmanade honom att inte göra nåt dumt på kryssningen och han lovade att hålla sig på mattan :p

Han det där vaddetnuär kom förbi en stund ikväll ändå. Och så satt vi i soffan tillsammans när Love sjöng Tommy tycker om mig på Så mycket bättre, gissa vad vaddetnuär heter? ;) :D Lite mys och en hejdåpuss innan han åkte precis. Jag förmanade honom att inte göra nåt dumt på kryssningen och han lovade att hålla sig på mattan :p

Låter väldigt trevligt måste jag säga!

Och det gör gårdagen @Mineur hade också för den delen!

Åh vad härligt det är att de flesta får mysa lite nu såhär när novembermörkret är som värst!

Jag är så sjukt ofokuserad känner jag, jag vill bara att det ska bli tisdag snart, haha. Igår messade vi hela kvällen då han sitter på hotellrummet i Italiten och jag är här, båda längtar tills vi kan ses på tisdag. Happy life! :love:

Rena rama uppsvinget på hångelfronten i tråden ju. :D

För övrigt @addicted så har Karlstad bostadsgaranti för nyinflyttade... :angel: ;) Vi har även goda drinkar!

Det är bara jag som inte får hångla :mad:

Haha, känner att det börjar bli jobbigt att välja? :D Borde dock finnas fler jobb för mig i Stockholm, men klart billigare att ha häst i Karlstad. Svårt att testa fälttävlan i Karlstad dock va?

Det är bara jag som inte får hångla :mad:

Haha, känner att det börjar bli jobbigt att välja? :D Borde dock finnas fler jobb för mig i Stockholm, men klart billigare att ha häst i Karlstad. Svårt att testa fälttävlan i Karlstad dock va?
Karlstad går bra det med. ;)

Roligt att läsa allas "positiva" inlägg ;) Jag har iallafall en dejt inplanerad, hoppas på att det ska kännas bra och att vi åtminstone klickar hyfsat så det inte blir jobbigt eller pinsamt sådär ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 503
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka