Hedinn
Moderator
Neeeej!Det är så dyrt där omkring ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neeeej!Det är så dyrt där omkring ju!
Neeeej!
Beror på var man ska ha en. Stor skillnad på innerstockholm och lite utanför.Haha, vad får man ge i hyra för en lägenhet? Och hur lång tid tar det att få tag på en? :P
Beror på var man ska ha en. Stor skillnad på innerstockholm och lite utanför.
Enkelt är det i princip var man än bor, så länge det finns en tunnelbanestation eller busshållplats i närheten. Jätteenkelt även från Norrtälje, går bussar in till Stockholm varje kvart. Så lokaltrafiken är det inget fel på.Såklart! Jag tänkte väl mest generellt. Men ska man bo där så vill jag bo så det är enkelt att ta sig till innerstockholm och relativt nära till jobb och stall såklart.
Enkelt är det i princip var man än bor, så länge det finns en tunnelbanestation eller busshållplats i närheten. Jätteenkelt även från Norrtälje, går bussar in till Stockholm varje kvart. Så lokaltrafiken är det inget fel på.![]()
Japp.Sluta komma med bra argument som talar för Stockholm!Är det lika enkelt att ta sig hem mitt i natten?
![]()
Japp.![]()
Ger upp. Skaffa mig ett jobb, en bostad, och en stallplats så får jag väl joina er i Norrlandsklubben helt enkelt![]()
Stallplats är inga problem, pålle kan bli bästis med min grålle![]()
Jag jobbar lite och pluggar desto mer. Efter fyra års studier så verkar universitetet plötsligt anse det rimligt att kräva att jag lägger ner heltid på mina studier. Nog har jag vetat att den dagen skulle komma, men tänkte att det skulle vara bortåt masteruppsatsen![]()
Han det där vaddetnuär kom förbi en stund ikväll ändå. Och så satt vi i soffan tillsammans när Love sjöng Tommy tycker om mig på Så mycket bättre, gissa vad vaddetnuär heter?![]()
Lite mys och en hejdåpuss innan han åkte precis. Jag förmanade honom att inte göra nåt dumt på kryssningen och han lovade att hålla sig på mattan
![]()
Rena rama uppsvinget på hångelfronten i tråden ju.
För övrigt @addicted så har Karlstad bostadsgaranti för nyinflyttade...![]()
Vi har även goda drinkar!
Karlstad går bra det med.Det är bara jag som inte får hångla
Haha, känner att det börjar bli jobbigt att välja?Borde dock finnas fler jobb för mig i Stockholm, men klart billigare att ha häst i Karlstad. Svårt att testa fälttävlan i Karlstad dock va?
Karlstad går bra det med.![]()