Hedinn
Moderator
Ja. Jag är ganska snäll så sett.Så jag får välja mellan Karlstad och Stockholm?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Jag är ganska snäll så sett.Så jag får välja mellan Karlstad och Stockholm?![]()
Ja. Jag är ganska snäll så sett.![]()
Nej! På tok för långt härifrån.Hahaha. Så Göteborg finns inte med som alternativ?![]()
Nej! På tok för långt härifrån.
Jag kan inte flytta, så nej.Haha, jag står fast vid att det är bättre att alla flyttar hit!
Jag kan inte flytta, så nej.
Nja. Just nu har jag påbörjat ett projekt som gör att det inte går. Rent fysiskt möjligt, självklart. Men det är också det enda.Kan och kan. Alla kan väl flytta. Det är bara frågan om hur svårt det är!
Jo de gör väl de.
@Ceta november är en hemsk månad. Kram på dig och hoppas att det känns bättre snart.
Vi har haft 3 soltimmar i november, förstår inte hur man inte gått under än. Tur man har stallet så man måste ut, och att man jobbar oregelbundna tider, så man får lite dagsljus iaf.
@Ceta
Det där suger verkligen, vet precis hur det känns. Känner mig bättre nu, men hade ju en riktig down för ett litet tag sedan som jag skrev om här också.
Vet inte om det hjälper dig så mycket, men jag saknar dig i alla fall och vill att du ska komma hem mer permanent snarast. Så här är du högst önskad!
@Ceta
Men alltså. Är det inte enklare att alla flyttar hit?
Har också en sån period. Vi hade sol igår, det gjorde underverk för humöret.
Nja. Just nu har jag påbörjat ett projekt som gör att det inte går. Rent fysiskt möjligt, självklart. Men det är också det enda.![]()
Problem? Det här är inget problem, det är helt självvalt och gör att jag blir fast åtminstone några år. I närheten i alla fall, så långa flytter blir det inte tal om än på ett tag.Haha, jag har tyvärr samma problem just nu. Men det är slut i maj, sen är jag flyttbar.
Problem? Det här är inget problem, det är helt självvalt och gör att jag blir fast åtminstone några år. I närheten i alla fall, så långa flytter blir det inte tal om än på ett tag.![]()
Haha, jag kanske lämnar det åt de som faktiskt befinner sig i Göteborg och inte 140mil bort@Ceta
Säger som innan då, lös jobb, bostad och stallplats så kanske jag kommer
Ridning är bra för själen! Jag har haft en sån toppenhelg med min häst, hoppas det håller i sig till imorgon med, då ska vi träna!
Haha, jag kanske lämnar det åt de som faktiskt befinner sig i Göteborg och inte 140mil bortMen jag håller ögonen på dem så att de fixar sig
![]()
Iih jag börjar mitt nya jobb idag. Jag är så sjukt nervös![]()
Spännande! Vad är det för jobb? Och du, jag tror det kommer gå jättebra.Iih jag börjar mitt nya jobb idag. Jag är så sjukt nervös![]()
Va kul! Hoppas det känns bra när du väl är därIih jag börjar mitt nya jobb idag. Jag är så sjukt nervös![]()
Iih jag börjar mitt nya jobb idag. Jag är så sjukt nervös![]()