Singeltråden no. 57

Jo de gör väl de.

@Ceta november är en hemsk månad. Kram på dig och hoppas att det känns bättre snart.

Vi har haft 3 soltimmar i november, förstår inte hur man inte gått under än. Tur man har stallet så man måste ut, och att man jobbar oregelbundna tider, så man får lite dagsljus iaf.

Tack för kramen :) har kortare daga här uppe, men nog fler soltimmar ändå! Är tyvärr på jobbet under tiden solen är framme, men på helgen får en ju lite sol iaf :)

@Ceta
Det där suger verkligen, vet precis hur det känns. Känner mig bättre nu, men hade ju en riktig down för ett litet tag sedan som jag skrev om här också.
Vet inte om det hjälper dig så mycket, men jag saknar dig i alla fall och vill att du ska komma hem mer permanent snarast. Så här är du högst önskad!

Tack snälla! Saknar dig med :love: Hoppas jag kan jobba mig ingeom detta utan allt för djup dipp, så blir det säkert lite bättre av tre veckor hemma över jul iaf :)

@Ceta
Men alltså. Är det inte enklare att alla flyttar hit? :D

Har också en sån period. Vi hade sol igår, det gjorde underverk för humöret.

NEJ, tycker du skall till Göteborg :) har dock Jönköping som andra alternativ om jag inte får nått i Göteborg :p

Fick mig en härlig ridtur själv i eftermiddag iaf, och ett litet snack med Krushen i stallet. Trodde känslorna hade svalnat bort, men de drycker upp nu när jag är känsligare. Helt ok ändå, trevligt att få prata med henne, gjorde mig lite gladare iaf :)

@Ceta

Säger som innan då, lös jobb, bostad och stallplats så kanske jag kommer :D

Ridning är bra för själen! Jag har haft en sån toppenhelg med min häst, hoppas det håller i sig till imorgon med, då ska vi träna!

Haha, jag har tyvärr samma problem just nu. Men det är slut i maj, sen är jag flyttbar.
Problem? Det här är inget problem, det är helt självvalt och gör att jag blir fast åtminstone några år. I närheten i alla fall, så långa flytter blir det inte tal om än på ett tag. :D

@Ceta

Säger som innan då, lös jobb, bostad och stallplats så kanske jag kommer :D

Ridning är bra för själen! Jag har haft en sån toppenhelg med min häst, hoppas det håller i sig till imorgon med, då ska vi träna!
Haha, jag kanske lämnar det åt de som faktiskt befinner sig i Göteborg och inte 140mil bort :angel: Men jag håller ögonen på dem så att de fixar sig :D

Iih jag börjar mitt nya jobb idag. Jag är så sjukt nervös :(

Åh gud vad roligt! Sån anspänning gillar jag. :)

Själv är jag tröööött och vill ha helg! Då ska jag gå på julmarkad och äta traditionell kolbulle och med vännerna blir det International Food Party på kvällen. :D OCH det är första advent och jag får äntligen julpynta (med det lilla jag har)!

(Har fuskstartat med hyacintplanteringar som just nu luktar mmmmmm)

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 505
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 599
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka