Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

kl

Alltså seriöst. Tror man verkligen att det kommer komma ett svar om man skickar ett sånt här mail på hp?
"Oh my gosh
with all the respect
I wonder how is to have sex with someone so beautiful as you. "

Det enda jag kan tänka mig att skriva tillbaka är "jadu, det kommer du aldrig få veta"

Hej alla fina!
Jag har inte hunnit vara inne här på senaste då jag endast jobbat & jobbat. Är verkligen jätte trött men blir att fixa i ordning sig för inflyttningsfest och packa för jag åker till Stockholm imorgon.

"Men bebisen är vilsen och bortkommen"
"Ja, men den är ful och äcklig också!"

Bumbibjörnarna när det är som bäst! :love: :D

Säger de verkligen så? :D
Och du, hur gick det med Zalandobeställningen? Är du nöjd?

kl

Åh jag börjar att jobba på torsdag. Iiiih.

KL

Ni med lite skillz i nätshopping...
Jag letar efter en kappa jag hittade i en butik igår men de hade inte min storlek. Butiken var B-Young och de är tydligen franchiseföretag så de har ingen kontakt med andra butiker. Märket är ICHI och den "heter" PAQ-JA. Har googlat, sökt i webbshoppar och ringt runt till diverse butiker som är återförsäljare men utan resultat. Har nu skrivit ett mail till nåt huvudkontor... Finns det nåt mer man kan göra som jag missat? :p

Ja, Gramse sa så om en grymlingbebis som Nanna tog hem. :D

Det gick bra! Mycket nöjd faktiskt, snabb leverans, bra passform och alla kläder såg ut som de gjorde på bilden. Så trots de förjävliga reklamerna så måste jag nog rekommendera stället ändå. ;)

Ön redan? Tidig säsongsstart i år?

Ja, tyvärr :( Eller tyvärr och tyvärr, de ringde från mitt gamla jobb och sa att de ville ha tillbaka mig (och gärna så snart som möjligt) så det är ju jättekul! Och med tanke på att jag startar två månader i förväg så blir det betydligt mer pengar att spara än vad jag hade räknat med.

Men det kommer att bli jättejobbigt att vara ifrån mannen (nu får vi "bara" ses på helgerna) så pass länge. Och just det där att inte få vara HEMMA kommer verkligen att bli apjobbigt! Jag har ju tur som kan bo hos min pappa, men vi har lagt ner så mycket tid, pengar och energi på att få vår lägenhet rätt (och nu börjar det äntligen att come together), så jag vill njuta av den :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 416
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka