Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en mycket löjlig profilbild där jag gör ett v-tecken med ena handen. In kom ett mail med texten "och var har dom där fingrarna varit? hehe"![]()
Jag fick en förfrågan för några år sen om en man fick lov att vara min "cam pig", dvs jag skulle se han äta i camen och bli tjockare och tjockare![]()
Jag tycker att du låter som en himla fin barnpasserska!![]()
kl
Hallo hallo, jag kanske borde hoppa in här nu när jag blivit medlem på HP och alltÄven om själva dejtandet nog får vänta tills gipset åker av nästa vecka haha.
Ooh, man skulle kunna skapa en "worst of hp", jag har nog en hel del att bidra med.
Jag har en mycket löjlig profilbild där jag gör ett v-tecken med ena handen. In kom ett mail med texten "och var har dom där fingrarna varit? hehe"![]()
Jag fick en förfrågan för några år sen om en man fick lov att vara min "cam pig", dvs jag skulle se han äta i camen och bli tjockare och tjockare![]()
Alltsååååååå. Så charmigt.Ooh, man skulle kunna skapa en "worst of hp", jag har nog en hel del att bidra med.
Undrar hur ofta han tänkte att man skulle sitta och titta på honom? Skulle han sitta där och äta dagarna i ända eller skulle det vara efter arbetstid?
Knapp som knapp, liksom?![]()
Chili: Ja, eller hur? Igår stod jag på tävlingsplats med blöta strumpor i typ 5 grader, snålblåst, ösregn och ba' "Åhhh, vad jag saknar det här".
Utövar lite självplågeri just nu och tittar på hästannonser.