Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Ooh, man skulle kunna skapa en "worst of hp", jag har nog en hel del att bidra med.

Jag har en mycket löjlig profilbild där jag gör ett v-tecken med ena handen. In kom ett mail med texten "och var har dom där fingrarna varit? hehe" :banghead:

Jag fick en förfrågan för några år sen om en man fick lov att vara min "cam pig", dvs jag skulle se han äta i camen och bli tjockare och tjockare :cautious::wtf:

KL

Känner mig mycket duktig på multitasking när jag har hockeyn i ena örat och en telefonkö i andra örat! :up:

Ooh, man skulle kunna skapa en "worst of hp", jag har nog en hel del att bidra med.

Jag har en mycket löjlig profilbild där jag gör ett v-tecken med ena handen. In kom ett mail med texten "och var har dom där fingrarna varit? hehe" :banghead:

Jag fick en förfrågan för några år sen om en man fick lov att vara min "cam pig", dvs jag skulle se han äta i camen och bli tjockare och tjockare :cautious::wtf:

Haha jag har lite kvar med andra ord :p

Börjat prata med inte bara en utan två trevliga skottar iallafall, känns fint. Jag menar, alla bli ju snyggare av engelska :angel:

Alltsååååååå. Så charmigt.

McFlurry: Undrar hur ofta han tänkte att man skulle sitta och titta på honom? Skulle han sitta där och äta dagarna i ända eller skulle det vara efter arbetstid?

Förkyld är nog det enda pålle inte har varit :p Nej, men han har haft någon slags infektion som satte sig lite på magen och sen åt han väldigt dåligt i någon dag. Nu verkar han dock som vanligt igen, äter med glädje!

Härligt med en bra konsert!

Lorden: Bar hojta till så tipsar jag om serier :D

Lightzone: Välkommen hit!

:D

KL

Gaaaah, jag vill ha häääääst. Känns som om jag kommer på det ungefär en gång per halvår; hästlängtan slår till och jag blir helt tokig och vill leva på vatten och bröd för att ha råd med häst...
:(

Åh, jag förstår att du förstår :(

Chili: Ja, eller hur? Igår stod jag på tävlingsplats med blöta strumpor i typ 5 grader, snålblåst, ösregn och ba' "Åhhh, vad jag saknar det här".
Utövar lite självplågeri just nu och tittar på hästannonser.

Chili: Ja, eller hur? Igår stod jag på tävlingsplats med blöta strumpor i typ 5 grader, snålblåst, ösregn och ba' "Åhhh, vad jag saknar det här".
Utövar lite självplågeri just nu och tittar på hästannonser.

Haha, det hade kunnat vara jag som sa det där...
Folk i stallet tycker jag är lite konstig som säger att jag saknar att mocka och annat stallgöra som jag bara "får" göra ibland nu. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 788
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation