Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Nää, vårt eget rekord kan vi förhoppningsvis slå, det är 14. Så vinner Tre Kronor ikväll så har vi slagit det. Men absolut inte det absoluta rekordet, finns ju nationer i det här OS:et som har fått över 20 så, det totala rekordet lär vi inte slå. ;)

Edit: De har dock pratat om det totala rekordet i antal medaljer i längdskidor, kan vara det du syftar på? Det tror jag var 13, om jag inte minns fel?

Senast ändrad:

Hade så alldeles för mig att de pratade om alla nationer och att det Sverige höll på med nu var unikt. Men hör väl det jag vill höra. :p

Hade så alldeles för mig att de pratade om alla nationer och att det Sverige höll på med nu var unikt. Men hör väl det jag vill höra. :p

Det är i skidåkning! Sverige låg på delad andraplats genom tiderna med Norge när de hade tagit 11 medaljer, jag vet dock inte vilka som tagit flest och hur många det var.

Japp, till imorgon. De är helt underbara, men båda två på en och samma gång är... Mycket! Den ena har väl lite autistiska drag och kan vara lite knepig, och den andra är väldigt framåt och enkel, så de är väldigt olika (så man dras åt olika håll mest hela tiden).

Men jag älskar dem så att hjärtat värker, och deras föräldrar har precis separerat så de behövde nog komma bort och gå på spårvägsmuseum (och åka nockebybanan) :)

Det är i skidåkning! Sverige låg på delad andraplats genom tiderna med Norge när de hade tagit 11 medaljer, jag vet dock inte vilka som tagit flest och hur många det var.

Längdskidåkning, väl? Allmän skidåkning finns det ju länder som har fler medaljer i än så... Sovjet har rekordet i längdmedaljer, från -88 och då fick de 13 stycken.

Jo, precis.. längdskidåkning. Jag fick det återberättat så informationen om vem som faktiskt hade varit bäst föll bort på vägen :p

Haha och jag tycker att jag nyss träffade min, har inte heller sett henne sen jul... Jag är mer van vid att det går ett halvår emellan tillfällena jag träffar min familj eftersom de anser att det finns bättre saker att göra än att bo i Sverige. ;)

Åh, jag skulle typ avlida.

/mvh hänger med sin syster flera gånger i veckan.
Vill aldrig flytta från Göteborg!

På väg hem efter lunch med systerdotter, syster och pappa. Mysigt!
Nu ska jag hem och försöka sova en 3-4 timmar så jag överlever natten. Ska även baka drömtårtor då mitt turlag anser att jag bör bjuda på fika efter ett litet missöde med ett larm. Hähä.

Jag vet inte om jag vill höra ordet "missöde" i yrkesrelaterade meningar från dig hädanefter :angel:

Haha, det var inget missöde. Jag tog bara lite fel och trodde att en larmknapp var en lampknapp. Kan ju hända den bästa liksom.

Lårdo: ellerhur! Igår åts det också tårta :p

kl

Hallo hallo, jag kanske borde hoppa in här nu när jag blivit medlem på HP och allt :p Även om själva dejtandet nog får vänta tills gipset åker av nästa vecka haha.

Haha jag kan ju börja direkt med den hittintills trevliga mailkonvon som avslutades med fantastiska "tjejen får gärna vara söt men cidern torr;)"
Oh, tell me you didn't, det gick ju så bra innan haha.

Nåväl, det lär väl inte vara det värsta man får läsa haha, men inte varit medlem så länge än!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 788
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka