Sv: Singeltråden del 56
Jag har också tappat styrfart, helt. Har en tenta på måndag och när jag insåg att det inte skulle bli någon ordning tills dess och att jag får gå dit och kika på den för att planera in omtentan istället så fick jag inte precis mer motivation. Har dock gått på de obligatoriska datorövningarna och idag måste jag hitta en bok som förklarar allt för mig bättre än den här boken gör. Ligger dock i fas i den andra kursen.
Misstänker att det är något som är lite fel för jag är så förbannat trött och orkeslös hela tiden, kan gott vara lite tomt i järndepåerna igen men vill gärna ta lite prover på VC (på min barnmorskas rekommendationer). Det är väl det som gör att motivationen bara inte går att frammana också. Orkar inte tvinga mig själv utan försöker hålla det på en nivå där jag kan må rätt bra ändå och hinna vila mig, och så får vi se vad de säger när jag får ta proverna. Om jag tar en tenta senare så skulle det vara andra gången under min akademiska karriär, så det får väl gå.
Men på tal om ett trevligare ämne så har jag blivit kallad till första intervju på sommarjobbet som jag sökte (och skulle passa ypperligt på)! Har fått tag på och bekräftat en av mina referenser men den andra är helt omöjlig att få tag på! Först tjänsteresa till idag och när jag ringde idag så meddelade telefonen att kontakten är sjuk och återkommer efter helgen. Det är min fd. chef (slutade där hösten -12) som gick med på att vara min referens vid eventuellt arbetssökande i nya staden när jag slutade. Men det känns som så länge sedan att jag gärna vill kolla att det är okej igen.