Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Ja, det var någon klok människa här som sa samma sak när min dåvarande pv gjorde slut, att han hade ju säkert tänkt på det länge och bearbetat de känslorna medan för mig blev det en total chock som tog ett tag att bearbeta men ja, som ni ser så lever jag och mår bra ändå nu!

Vi träffades på krogen förra fredagen och har sen träffats ett par gånger sen dess då. Han är vad man skulle kalla ett kap, enligt mig :)

Tack snälla! :love: Hur många gånger har du skrivit det? Det är min första gång, är så omotiverad :o

Tre gånger! Det är ganska roligt (tycker jag) men mycket energikrävande. Man är helt slut efter provdagen. Första gången var jag jättenervös minns jag, men försök se första gången som en "prova på". Det brukar gå bättre efter att man har första gången avklarad, så att säga. Det kommer att gå jättebra! :)

Jamen precis, jag bryr mig inte riktigt om resultatet den här gången, utan vill bara få det gjort och sedan go in for the kill i höst :D

Det kommer gå bra om du bara är lugn och ser det som en möjlighet mer än ett måste :)

Ska skriva mitt andra nu i vår :bump:

Jag fick in inlämningen inatt och vaknade imorse av att jag var... utvilad. Såklart var inte klockan halv åtta utan halv tolv och min mobil hade låst sig när den skulle ha väckt mig. Missade en gemensam pluggstuga med klassen men inget som gjorde någon besviken i alla fall. Så jag och katten omfamnar ösregnet utomhus och börjar dagen under ett duntäcke i soffan med OS på tvn och finfrukost. Måste väl plugga sen också, blä. Men ikväll är det kickoff med tränare på klubben och sedan ska hästen få hoppa lite i sällskap med en annan galenpanna.

Hm, jag omfamnade ösregnet med en promenad i det. :D Kändes faktiskt rätt skönt. Men gummistövlar var inga bra promenadskor, aj aj på hälarna.
Nu däremot ska jag äta scones, dricka te och fortsätta mitt Förhäxadmaraton som jag av någon anledning fastnade i på Netflix igår. Urusel serie inser jag nu, men oj vad jag älskade att titta på den efter skolan för några år sedan. Nostalgi! :)

Tack! Jag tänker att det får bli vad det blir, vill bara göra det och se hur det går till mest :) Vad bra, då kan vi ha ångest tillsammans :D

Jag ska åka ner till Linköping och hämta mina två systersöner (6 och 7 år). Vi ska ha dem här uppe till på lördag.
Vår lilla tvåa ska alltså rymma två barn, en valp och två vuxna. Lär bli... Intressant :angel:

Åh, ungefär som när jag sträckkollat på Sabrina... nostalgi helt enkelt. Katten tyckte inte att jag behöver gå ut nu eftersom jag ska till stallet ikväll. Klok katt :angel:

Det kändes bra! Skrev mest för att se hur jag låg till, och la ingen tid på att plugga. Hade dessutom precis kommit tillbaka till jobbet efter tre veckor sjukskrivning för utbrändhet. Trots det lyckades jag hamna på 1.4 :D
Så gott som alla mina fel var på mattedelen, och det är siffror jag tappar först när jag stressar för mycket. Så jag ska plugga på den delen nu, i hopp om att kunna höja mig till åtminstone 1.6 :)

Jaulgreis: Ångest behöver man inte ha! Det löser sig! Det värsta som kan hända är att man får 0 poäng, och då är det bara att försöka igen :)

Akta handväskorna!

Och hon är väldigt klok min katt, lever själv strängt efter devisen att inte göra mer än man måste. Hon lyckas hålla kvar mig rätt bra idag, kommer inte till skott alls. Måste dock handla lite och åka till VC och skriva in mig för att imorgon kunna boka in en tid där. Istället för att sköterskan som jag hade på tråden förut skulle kunna hjälpa mig med det idag. Men väntar en stund till innan jag beger mig tror jag :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 788
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka