Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Oj, bra att du kan flytta på en onsdag då! Men klart det är svårare att få hjälp... Min bror fick hjälp av många vänner och bjöd på pizza, vet ej om det var pizzan som lockade eller om de bara var snälla. :p Men vi packade ihop en hel lägenhet (direkt efter jul så han hade inte hunnit vara hemma och packa som tänkt) och flyttade allting på 5 timmar! :)

Grattis till femåringen! :D Jag firade visst nyligen sju... Och då finns det forum jag varit medlem och aktiv på längre än så... :o

/Börjar bli gammal, vilket kanske främst märks på min besvikelse över att På Spåret är slut för säsongen så jag inte har något att se på TV ikväll.

Kom hit och gå på after work! Mitt lag ligger sist i quizturneringen så vi skulle kanske må bra av lite tillskott i laget. :angel:

Himla tur att Skavlan finns i kväll i alla fall! Och OS, icke att förglömma!
Ska lyssna på hockeyn på radion sen tänkte jag medan jag arbetar mycket aktivt med mina arbetsuppgifter!

Ska ni se showen (Hej Framtiden)?

Jag och syrran såg den i Växjö i höstas, mycket bra, många skratt (såklart)! :D

Japp! Fint med recension, jag bokade enbart pga att det är Jesper. Vad han skulle prata om vad mindre viktigt. :D

Lugn bara lugn! Jesperinjektion om två veckor!

Jaa! :kär Och sen Soran och Betnér efter det... Jag ska nog överleva. Tror jag. :D

Yllva: Går väl inget OS efter 20? Åtminstone inget vettigt. Men min syster kommer hit och underhåller mig ikväll i alla fall.

Yllva: Går väl inget OS efter 20? Åtminstone inget vettigt. Men min syster kommer hit och underhåller mig ikväll i alla fall.

Man kan kolla på OS-studion! Om man typ inte har en syster som underhåller förstås. Jag har inte träffat min sen jul tror jag, alldeles för länge sen!

Man kan kolla på OS-studion! Om man typ inte har en syster som underhåller förstås. Jag har inte träffat min sen jul tror jag, alldeles för länge sen!

Haha och jag tycker att jag nyss träffade min, har inte heller sett henne sen jul... Jag är mer van vid att det går ett halvår emellan tillfällena jag träffar min familj eftersom de anser att det finns bättre saker att göra än att bo i Sverige. ;)

Dessa grabbar som våren bjuder på duger fint i brist på annat grabbmaterial, tycker jag. :D

Snart dags för hockey och Sverige slog till med två nya medaljer nu under förmiddagen! Betyder det att vi tangerar tidigare rekord för medaljskörd under något vinter-OS, någonsin? Har för mig att de pratade om 14-15 medaljer som en nation tagit som max förut. Vi är väl där och guppar nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 788
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation