Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

och Chili: Jaa, jättefin och mumsig dag! Ledig! :D
Tyvärr inte ledig på min födelsedag som är på onsdag, men då blir det tårta på jobbet och sen jobbfest med bowling, öl och hamburgare :D

/mvh Onyttig.

men allt du ska äta och dricka är ju ASGOTT plus du fyller år, med andra ord gäller ej regeln Onyttig Mat utan du kan äta med gott samvete. :D

Åh låter som en toppendag!

KL

Någon som har något kul att berätta? Behöver bli uppmuntrad.

Mvh
Skitdag.

Du har en poäng där. Har dessutom rört på mig en del idag och kört en början på 5:2 (men jag tror inte jag orkar med det i längden :p) så tja, det känns bra inför de här dagarna :D

julgrisen: Ellerhur! Hört att burgarna på Star ska vara riktigt bra med. Och att dessutom få bli medbjuden av nya jobbarkompisarna känns så fint! :D

Addan: Åh, jag vet inte om jag har något kul att berätta. Meen, du är i alla fall en superfin tjej med en fantastiskt fin häst. Det tycker jag är kul! :)

En sån dag behöver man söta katter. I mängder!

1962686_1446773252221603_1609884439_n.jpg

1947509_1446771582221770_1025391935_n.jpg

1654383_1444476262451302_69011487_n.jpg

Tack snälla! Behövde verkligen få höra något sådant idag!

Chili: Ååh, så gulliga! Katter är bra söta :love:

Katter är bäst! :love: Om du vill spy lite galla på livet är det bara att höra av dig. :)

Nja, min häst är bäst :love: (Förutom att han nu dessutom har lyckats sparka sig själv...) Tack, finns en möjlighet att jag spyr lite galla i gruppen också, men jag ska komma ihåg det! :)

Klart du kan höra av dig om du vill! Dumt att pållis sparkat sig på benet... typiskt obra grej att göra!

Gillar Cats are awesome på fb och får många fniss och aaaw och garv dagligen, roliga och söta djurbilder upphör aldrig att underhålla! :D
tumblr_n08gq2Ac1N1qzefipo1_400.gif

Word!

(Sneglar på mina vuxna katter som ligger och degar på varsin vardagsrumsmöbel, de är liksom sötare i början... även om de fortfarande kan vara väldigt underhållande)

Åh, om du har tid någon dag framöver så bjuder jag gärna på tårta! Har inte bakat tårta på evigheter... skulle vara skoj. Fast kanske inte på en av dina 2-dagar i 5:2-andet då :angel:

Jag hade en bra dag, till handledningen på kvällen. Satt där i två timmar och blev bara mer frustrerad för varje minut som gick :banghead: jag brukar hålla snattran men idag sa jag faktiskt till läraren, och det fick i alla fall önskad effekt. Men efteråt var jag på så dåligt humör att jag gick in på 4-Gott på vägen hem (det var väl tur att jag inte släpade med hela butiken därifrån :angel: ), och hämtade ut min glossybox. Det, en kopp te och några avsnitt av RuPauls Dragrace och så känns världen lite bättre igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 788
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023