Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
och Chili: Jaa, jättefin och mumsig dag! Ledig!
Tyvärr inte ledig på min födelsedag som är på onsdag, men då blir det tårta på jobbet och sen jobbfest med bowling, öl och hamburgare
Du har en poäng där. Har dessutom rört på mig en del idag och kört en början på 5:2 (men jag tror inte jag orkar med det i längden ) så tja, det känns bra inför de här dagarna
julgrisen: Ellerhur! Hört att burgarna på Star ska vara riktigt bra med. Och att dessutom få bli medbjuden av nya jobbarkompisarna känns så fint!
Addan: Åh, jag vet inte om jag har något kul att berätta. Meen, du är i alla fall en superfin tjej med en fantastiskt fin häst. Det tycker jag är kul!
Nja, min häst är bäst (Förutom att han nu dessutom har lyckats sparka sig själv...) Tack, finns en möjlighet att jag spyr lite galla i gruppen också, men jag ska komma ihåg det!
(Sneglar på mina vuxna katter som ligger och degar på varsin vardagsrumsmöbel, de är liksom sötare i början... även om de fortfarande kan vara väldigt underhållande)
Åh, om du har tid någon dag framöver så bjuder jag gärna på tårta! Har inte bakat tårta på evigheter... skulle vara skoj. Fast kanske inte på en av dina 2-dagar i 5:2-andet då
Jag hade en bra dag, till handledningen på kvällen. Satt där i två timmar och blev bara mer frustrerad för varje minut som gick jag brukar hålla snattran men idag sa jag faktiskt till läraren, och det fick i alla fall önskad effekt. Men efteråt var jag på så dåligt humör att jag gick in på 4-Gott på vägen hem (det var väl tur att jag inte släpade med hela butiken därifrån ), och hämtade ut min glossybox. Det, en kopp te och några avsnitt av RuPauls Dragrace och så känns världen lite bättre igen.
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
Hundavel & Ras "Meet our three adorable Shepsky pups, 2Girls 1 Boy, ready to find their forever homes! These fun-loving, energetic bundles of joy are...
Hästhantering Jag tycker att den här tråden (och en motsvarande grupp på FB) är otroligt intressanta och jag tänker mycket på sånt här när jag tränar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.