Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

:D Skulle bli riktigt verklighetstrogen, känner det på mig!

Jag googlade "svart klänning dragkedja hm" och jag vill bara påpeka att det är INTE den där tighta, korta saken. :o

Varför just örhängen? Inget halsband? Om det är lite urringat tycker jag det är himla snyggt med halsband, ett enkelt, "runt" halsband (t.ex bara en kedja) om det är en icke-djup, rundad urringning och om det är en v-formad urringning tycker jag att ett halsband av modell liknande denna är riktigt snyggt:

lsup.jpg

För övrigt har jag nu upptäckt varför man ska lägga pengar på ett bra läppstift istället för att köpa ett billigt från typ H&M. Att kunna ha på läppstift och i princip direkt efter äta och dricka och läppstiftet sitter kvar som innan och det finns inte spår av läppstift på glaset, det var en ny upplevelse för mig!

Jag är i Värmland hos mamma och hela släkten är samlad, det är en högljudd tillställning minst sagt. Och det pratas konstant en salig blandning av svenska, engelska och tyska. Vi börjar dock bli rätt slitna efter tre dagar intensivt firande. Först morfars 80-årsdag dagen innan julafton, sen svensk julafton och sen engelsk julafton kombinerat med min morbrors födelsedag. Och mitt i åkte jag och mannen och åt en jullunch hos pappa och hans sambo. Har hunnit rida och klippa hästen också när jag ändå är här.

Vi åker dock hem idag, mannen ska jobba imorgon och jag har c-uppsatsen att pyssla med. Ska bli skönt att sova i egna sängen efter att ha tältat i hallen ett par nätter. Men det är kul att träffa alla, var sju år sedan vi hade en så komplett släktträff senast.

Ett par stora guldörhängen som är runda..Ringar dvs.

Jag hade en bra julafton.Först var jag hos mammas sambos mamma som jag & sambon nog ska till idag med.Sen åkte jag hem till min kära mormor.Tycker väl inte riktigt om min moster tyvärr men annars var allt bra.På kvällen var jag hemma med mina kissar.
Sambon var hemma hos sina föräldrar så i år firade vi på olika håll.

Det var ju jättefint! Jag vet inte, tänkte bara att det är svårt att få till något snyggt med halsband men det var en felaktig tanke uppenbarligen. :) Får leta efter något passande! Jag har nog mest halsband med väldigt lång kedja och det var väl främst dem jag kände inte passar.
Du är så fin i läppstift också! Jag tycker det är så svårt att hitta rätt nyans så jag skiter i det, fast det vore kul att få den där extra uppklädda känslan ibland!

yllva: Ja det ska jag men vi ska nog inte på samma... Ska du till Jönköping? Jag hamnar i Göteborg nämligen. :)

Tack! Jo, man kan få leta ett tag efter rätt nyans... Tror jag letade igenom halva Singapore innan jag hittade det där, haha. Och sen råkade det ju bara vara Chanel som hade det, så vad gör man, liksom? :angel: Men det är sjukt kul att piffa till sig med läppstift emellanåt, du borde ta tid nån dag och ge dig ut och testa lite. :)

Borde verkligen det! Hade rött läppstift på halloween för några år sen och kan inte annat än tycka att det passade mig rätt bra att ha det. Men då var jag också lätt vitmålad i ansiktet så just blodrött kanske inte är min bästa färg. :p
Men kanske borde till nyår?! Som för övrigt närmar sig i en väldigt rasande takt tycker jag.

Men tack, gulle du!

Chili: Klart du borde! Finns ju ljusare och "mildare" färger än blodrött också. Och jag håller med, du passade i det!

Borde verkligen det! Hade rött läppstift på halloween för några år sen och kan inte annat än tycka att det passade mig rätt bra att ha det. Men då var jag också lätt vitmålad i ansiktet så just blodrött kanske inte är min bästa färg. :p
Men kanske borde till nyår?! Som för övrigt närmar sig i en väldigt rasande takt tycker jag.
Men visst?! Tiden bara springer iväg...! Får lite lätt panik. Och jag blir ALLTID deppig runt nyår och tänker på allt jag inte gjort under året. Måste verkligen bli bättre på att fokusera på de bra saker som faktiskt har hänt. :)

Fokusera på nytt år och nya möjligheter! :) Jag brukar tycka det känns så fräscht på något vis med ett nytt år. Som att vårstäda eller byta sängkläder. :D

Hedinn: Tack! :)

Ja, men jag måste verkligen bli bättre på det! Får verkligen tänka på att jobba med tänket hela tiden. Och nu har jag faktiskt så mycket roligt att se fram emot nästa år! Ska plugga lite i vår och är faktiskt sugen på det, USA i April och igår köpte jag biljetter till älskade Håkan i sommar. :love: 2014 blir ett bra år. :)

2013 har varit ett riktigt skit år för mig förutom att vi förlovade oss & skaffade G.
Hoppas på ett mycket bättre 2014.
Har dock tre alternativ att välja att göra på nyår & jag har inte riktigt bestämt mig för vad. Det första är att åka hem till min syster & äta mifdag & fira på deras nya gård.M säger att han kan köra hem då.Alternativ två är att åka till en vän som nog ska ha lite fest.Alternativ tre är att stanna hemma & äta god mat bara jag & M.Då är jag även hemma med katterna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka