Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Dem på bilderna är ju dock inte mina lampor, men de är rätt lika. :) Glömde ta kort innan de åkte i badkaret! Och ja, jag ser också fram emot att se det när det är klart. Ser fram emot det nåt så sjukt mycket! :D

Inte illa alltså, de är väldigt internationella där i långtbortistan ;)

Kör lite TBF - throw back friday, går utmärkt även på fredagar. Rensat ut en gammal byrå full med skräp, hej och hå vilken tidsresa tillbaka till gymnasiet och när jag bodde i Halmstad. Det mesta hamnade i skämspåse att eldas upp å det snaraste. Hittade även min gamla Nokia 3310. :D

Åh, lite sånt ska jag nog sysselsätta mig med hemma hos mamma och pappa nästa vecka. De säger att de inte vill husera mina grejer längre, fattar ingenting? O_o
Och nu med ännu en flytt snart, dessutom till en mindre lägenhet, är det ju perfekt att rensa lite i lådorna ännu en gång.

Framför allt så är det så SKÖNT att rensa bort gammal skit! Mina föräldrar huserar massor av grejer från vår barndom och vägrar även slänga ganska mycket. :p Men jag vill i alla fall inte har med mig mer onödiga saker än jag måste till torpet. Dessvärre pågår samma process just i torpet, fast då med farmors grejer, och det är skitsvårt att veta vad som är värt att spara. Turligt nog tycks jag besitta någon slags slänga-gen, fast jag vet inte var den kommer ifrån. ;)

Hittills har jag bland annat hittat oräkneliga gamla Biblar och psalmböcker, inbundna i svart och så fruktansvärt använda att de snart ramlar isär. Och jag gillar dem! Så himla fina. Kommer aldrig läsa dem men de kommer bli finfina i bokhyllan. Om de var inbundna i skinn tyckte dock en vän att jag skulle ta bort läderryggen och göra ett alldeles eget Bibelbälte, passligt nog i Smålands Jerusalem... :D

Kl

God jul på er, kära vänner! Hoppas att den blir fantastisk på alla vis och att ni kan unna er att vara riktigt lediga. :love:

God jul tillbaka kära du! :love: Jag moffar julgodis och det råder ett oanat lugn inför morgondagen då det mesta är fixat. SÅ SKÖNT, men den sedvanliga julpaniken inträffar säkerligen i morgon ändå. ;)

God jul till dig älskade vän, ich alla andra underbaringar i tråden :love:

Sitter i kyrkan nu, men skall för en gångs skull inte sjung, utan lyssna på en vän :)
Sen blir det stallet innan det är dags för firandet :)

Jag får väl lov att hojta till här. Nybliven singel i mitten av dec. Mitt val *sååå skönt* och nu går jag bara att väntar på att få nycklarna till min lägenhet! Får dom 2 jan, sen kan jag börja "leva på riktigt"!
God jul på er alla :)

+ resten

Finisar! Hur går julen såhär långt? Jag jobbar och sliter (och är görtrött...) men det funkar. Längtar tills på måndag - då är jag leeeedig.

Trott: Välkommen!

Det går bra! Jag förlorar i frågesport, det regnar och jag är lite uttråkad. :p Har lekt med min nya kikare idag och är alldeles happi över alla fåglar jag plötsligt kan se! Imorn ska vi fortsätta med renoveringen, känns fint... varit skolledig i inte ens en vecka och jag börjar blir gravt uttråkad.

Hur går det själv? hur är jobbet?

Haha, det låter ju som en riktigt lyckad jul... ;)

Det går bra. Är astråkigt att jobba (speciellt i det här vädret, man kan verkligen bli deprimerad för mindre!) men det är ganska lugnt på jobbet och OB så det duger. Tur det. :)

Haha men det är lugnt och skönt, nu börjar det dock bli lite väl lugnt och skönt... :p Ingen hund som åt upp skinkan eller dopp i grytan, ingenting som gick sönder och alla barnen glada. Så det får väl räknas som succé. ;)
Låter gött ditt med men håller med om regnet! BLÖH på det!

Trott: Välkommen hit! Inte kul att det känns deppigt idag... Många glada filmer på tv som kanske kan pigga upp? :)

Nu har jag för övrigt provat nyårsoutfit och känner mig nöjd! Behöver icke köpa något förutom kanske något billigt smycke. I så fall örhängen. Vad vore snyggast till svart knälång klänning med lite urringning och guldig dragkedja på hela framsidan? Klänningen sitter rätt löst och är draperad och markerad i midjan. Svarta strumpbyxor och svarta klackar! Modeakuten får gärna kliva in. :D

Öhm... näe. Och nu har jag precis bytt till pyjamasbyxor så nu blir det inget. :p Får fixa imorn i så fall!

Varför deppig?

Lorden: julen går bra! Har jobbat lite i förmiddags och stallet på eftm, annars bara slappat, asgött! Känner mig dock lite småirriterad utan anledning, men hoppas det går över med lite sömn ;)

Chili: jag är verkligen ingen stilakut, men hade kanske kunnat ge någon input om jag fått se klänningen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 782
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka