Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Nej jag har verkligen ingen julkänsla heller.
Har julpyntat lite,skickat julkort & köpt de flesta julklappar men jag håller verkligen med dig.Annars brukar jag ogilla snö eftersom det alltid blir slaskigt & isigt här men det är då bättre än allt detta regn.

Gills det om man siktar på hundbajset när man är ute och går..? Eller är det lite för mycket fusk :angel:

Åh, men det låter ganska mysigt ändå! Jag är drottning av värmeljus här hemma och har satt upp julgardiner och en stake, det är väl typ min julstämning... Annars är'e grått. Nu har Herr Katt åkt idag dessutom, så nu är det ännu lite mer grått. :(

Allt regn ja! Jag överväger att ta bilen till Hemköp för att hämta sista julklappen... HEMKÖP LIGGER 500 M BORT! Men idag är det ju extra extremvedervärdigt regnväder utomhus, på tvären. Är mycket nöjd med att ha hästen i stall där alla ut och insläpp ingår när det är sånt här väder, kan tajma lagom tills han är inne och lite torrare och sen gå ner i ridhuset och rida.

Jag lyckades trampa helt ofrivilligt med mina alldeles nya skor (första gången jag hade på dem...) för någon månad sedan, betyder det att jag rentav ligger före er i planeringen?

Ja, men han kommer tillbaka! :) En liten stund i alla fall, någon gång i Januari och stannar tills jag åker till USA i April.

Jag kan hjälpa till med julkänslan! Har bilder från Singapore där de är sjukt bra på sånt. Vad sägs om tomtens släde, som dras av fyra vita hästar?

x801.jpg

Eller den typiska, rosa julkranen?

8bmx.jpg

Och så självklart, den rosa telefonkiosken där tomten byter om.

n8xw.jpg

Jag tänkte bara "Doctor Who goes Pride" när jag såg telefonkiosken :D

Men du menar alltså att du INTE har en julkran hemma? :eek:

Gills det om man siktar på hundbajset när man är ute och går..? Eller är det lite för mycket fusk :angel:

Nej, de säger att det inte funkar då, tyvärr. :(

Jag lyckades trampa helt ofrivilligt med mina alldeles nya skor (första gången jag hade på dem...) för någon månad sedan, betyder det att jag rentav ligger före er i planeringen?

Åh ja, det borde du ju göra, helt klart!

Jag tänkte bara "Doctor Who goes Pride" när jag såg telefonkiosken :D

Men du menar alltså att du INTE har en julkran hemma? :eek:

Självklart har jag en julkran! Har inte hunnit måla den rosa än bara.

Alla som tror att julen ska vara röd och grön tror ju fel, i år är den rosa och blå!

Haha då är det illa men jag förstår dig.
Själv ska jag äntligen gå upp.Vaknade för 2 timmar sedan :p.

Ja lilla torpis är väldigt mysig :love: Om ett år ska julen formligen explodera där inne. :D

Just nu tvättar jag gamla lampskärmar i badkaret och det är icke mysigt! Badrummet luktar apa, dvs damm, smuts, fågelskit och tant på samma gång och vattnet är Gangesbrunt. Men jag lever med hoppet om att de ska bli så fina så fina. Ska ta till alla knep i boken! De tillhör en sån här med tre lampor och en sån här. Gullegull är vad det är!

Tråkigt att herr katt har åkt förresten. :( Du får klappa extra mycket på svansson tycker jag!

Vad fina! Åh, vad jag ser fram emot att se ditt hem när det är klart!

Oh ja! De spelade till och med Adolfsson och Falks "Mer jul" i en CK-butik en dag när jag gick förbi. Med svensk text och allt, så visst kan de! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 782
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka