Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Låter som att 2014 kommer bli ett väldigt roligt och spännande år för dig! Det är du värd! :)

Jag har också fått några saker att se fram emot under nästa år. Det här har varit ett fantastiskt år, men nästa år kommer bli ännu bättre!
Sitter just nu i soffan och är ensam för första gången på en vecka. Vad jag älskar egentid! Även om sällskapet varit trevligt under veckan också. :p

Nu blir jag jättenyfiken, vad händer nästa år?

KL

Har haft en lugn och skön jul, jobbade igår bara. Idag har jag tagit sovmorgon, slöat, och rastat av hästen på lina (det behövdes). Väldigt glad att jag valde att stå på marken med tanke på hans uppvisning :D

Jag fick väldigt trevliga julklappar så det blir mycket att se fram emot nästa år :)
Biljetter till Robbie Williams, till Melodifestivalen och så ska vi åka till PARIS i slutet av februari :love:

Nu sitter jag och svärmor och ser på Big Bang Theory - äntligen nån som älskar det lika mycket som jag :D

Oj, ja jag förstår att du ser fram emot nästa år. Om du känner att du inte hinner med allt själv så vet du var jag finns :D :angel:

Ja, han kommer till Stockholm i maj. Ska bli kul! :)

Har för övrigt haft en fantastisk kväll i en karaokebar. Sjöng förutom mitt vanliga triumfkort även några nya låtar, vilket gick väldigt bra! Kul att testa lite nytt :D Svärmor sjöng också såklart och hon är fantastiskt duktig. Efter en av mina låtar kom det fram en kille som undrade om jag sjöng professionellt, vilket var lite roligt :D

addan: Jag tror jag ska hinna med det :D

Godnatt på er! :love:

Låter jätte mysigt med Paris :).Jag & M hade planer på att åka till London i Maj men blir nog tyvärr inte så.
När är det Robbie William kommer till Stockholm?

ah, va kul!

Jag fick biljett (till mig och mamma) att se Jesus Christ Superstar i mars :D Det ser jag fram emot iaf :angel:

Det ska verkligen bli kul! Nu måste jag bara köpa massa kurslitteratur som jag inte har råd med ;)

Hur går det med dina kurser, vilka blev det?

Vad gullig du är, tack! :)

Jag ska bara bestämma mig för att 2014 blir ett bra år, tror jag. Och så blir det så. Visst är det så det funkar...? :D

Kul med Robbie! Och gött att du verkar komma överens med svärmor. :)

Ok vad roligt :).
Önskar med att jag hade kunnat gå men blir ju förhoppningsvis kattungar nu i vår/sommar.:D

Än så länge fortfarande svenska, engelska och matte. Inte fått besked om sista än. Men ja, kurslitteratur är sjukt dyrt!

Och du - klart att det är så det fungerar, att bestämma sig för nåt så blir det så! :D Åtminstone ökar man chanserna för det.

Åh, kattungar! :love:

Lordis: japp, bara man bestämmer sig så blir det ett bra år! Själv har jag inga direkta förväntningar på året förutom att jag vill flytta in i torpet och att jag måste jobba hårt för att hinna med den deadlinen! Annars är det himlans mycket som är vidöppet.

Tänk om man på nyår kunde önska sig något, som vid ett stjärnfall. Då skulle jag önska mig en ny kropp! Bowlade i förrgår och har fortfarande ont i handen, speciellt tummen... Vänster höft blev inte heller särskilt glad på den aktiviteten. Utan öl hade det inte gått. :cool: Och det som var så himla roligt!

Det ska verkligen bli kul! Nu måste jag bara köpa massa kurslitteratur som jag inte har råd med ;)

Blocket, blocket, blocket och bibliotek! :D

Jag har fyndat mycket kurslitteratur genom att fråga blocket-säljare om de kan skicka böckerna om jag betalar frakten, på så vis kan jag söka böcker i hela landet :)

Jag tycker vi kan bestämma att man får önska sig något vid nyår! Kul att det blev lyckat i fredags!

KL

Ridit min häst idag för första gången sen i måndags. Pigg och glad var han, men jag var nog ännu gladare för nu känns det som att allt hårt arbete börjar ge resultat! :love:

Vad bra, då gör jag det. :D Ja det var roligt! Fortsättning följer...

Kul med pållehäst! Känner att jag vill hälsa på herrn snart, bara så du vet. ;)

Då gör jag också det :D Väntar med spänning på fortsättningen :D

Du är så välkommen! Herrn är snäll och gosig, men lite bortskämd (jobbar på det där)!

Den fortsättningen kommer nog mycket snart. :p

Ja, myspys! Finns ju hästar här på gården men dem ser jag ju varje dag, roligare med nya hästar. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka