Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Än så länge fortfarande svenska, engelska och matte. Inte fått besked om sista än. Men ja, kurslitteratur är sjukt dyrt!
Och du - klart att det är så det fungerar, att bestämma sig för nåt så blir det så!Åtminstone ökar man chanserna för det.
Lordis: japp, bara man bestämmer sig så blir det ett bra år! Själv har jag inga direkta förväntningar på året förutom att jag vill flytta in i torpet och att jag måste jobba hårt för att hinna med den deadlinen! Annars är det himlans mycket som är vidöppet.
Tänk om man på nyår kunde önska sig något, som vid ett stjärnfall. Då skulle jag önska mig en ny kropp! Bowlade i förrgår och har fortfarande ont i handen, speciellt tummen... Vänster höft blev inte heller särskilt glad på den aktiviteten. Utan öl hade det inte gått.Och det som var så himla roligt!
Blocket, blocket, blocket och bibliotek!
Jag har fyndat mycket kurslitteratur genom att fråga blocket-säljare om de kan skicka böckerna om jag betalar frakten, på så vis kan jag söka böcker i hela landet![]()
Apropå nya året så hoppas jag på lite förändringar. Detta året har klart tagit mig en bit på vägen, för mår mycket bättre denna julen än jag gjorde förra året, och hit har jag ju tagit mig självHoppas på en positiv spiral, och att den kan ge mig iaf ett jobb inom rätt branch och helst en fin kille att dela mina dagar med
![]()
Angående nästa år så har jag endel planer för hästen, som jag hoppas ska gå att genomföra. Hoppas på att hitta en fin kille, precis som Ceta, för egen del. Och så lite annat smått och gott, väntar på ett besked efter jul där inga nyheter är goda nyheter, så håll tummarna för att jag inte ska höra något!
Åh, kul! Heja dig. Tycker att du är sjukt cool som verkligen går din egen väg och kämpar på för vad du vill. Heja!![]()
Jag ska nog försöka leva efter det nästa år. Jag är ju en (nästintill) obotlig pessimist men jag inser ju att ingenting blir bättre av det och framförallt att jag själv mår så dåligt av att aldrig se en ljusning. Nu vet jag att en del av beror på att jag inte mår/mått bra, men den andra delen kan jag faktiskt ändra på. Så nu jäklar!![]()