Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Oj, minns inte. Hade kontakt med ett par stycken. De hette nog något med Academic (föga förvånande). Namnet var på engelska i alla fall.

Hoppas att det är lite mer strukturerat dit du söker dig :)

*kl*

Nu sitter jag här och har typ en uppsats. Alla delar är skrivna och nu har jag glott på den så många timmar i sträck att det inte är någon idé att glo längre. Bättre att gå upp och läsa den imorgon innan jag skickar iväg den till handledaren. Men jag är inte det minsta nöjd i dagsläget. Blev väldigt ledsen av en kommentar som jag fick tidigare ikväll angående uppsatsen och min prestation av en människa som oundvikligen både är viktig för mig och någon som jag jämför mina prestationer med ständigt och jag kan inte skaka av mig den. Antar att det bara är att se till så att första utkastet av hela alltet kommer in i alla fall, så kan jag ägna mig åt att ha ny ångest över den när jag har vilat mig (och hunnit med en del ärenden som är gravt eftersatta) i 24 timmar medan handledaren läser den.

Men åh, vad tråkigt med en sådan känsla.
Den ska ju in nu i alla fall! Jag vet att det är skittråkigt att känna att man vet att man kommer få komplettera och fixa, men du är på så himla god väg hördu!

Det värsta är över nu, eller i alla fall den största biten. Du kommer fixa det! Försök "njuta" av den "lediga" dagen. Kram!

Kl

Idag har jag examination. Sista för utbildningen, förutom en webtenta på onsdag. Och jag har för avsikt att klara den. Det ska gå!

Och tack för glada tillrop angående flytten. Det Känns fint :)

Men ÅÅÅH vad FINT! :love: :bump:

Låter även väldigt fint med att snart vara klar med skolan också!

Jag har sovit jättedåligt då valpen är magsjuk och har hållit oss vakna. Är inte det MINSTA sugen på att granska Icas affärsidé på ett kritiskt sätt.

Heja dig! Är det den där självskyddsexaminationen du pratade om idag...?

Stämmer. Och det gick minsann inte :p
Omexamination på onsdag, men det är inte hela världen.
Bara jag klarar den - annars får jag göra den igen den 3 januari och det vill jag helst undvika eftersom vi börjar först den 7e... :p

Heddan: Jag har en webtenta kvar. Och en hemtenta som ska lämnas in men den är nästan, nästan klar. SJUKT! :D

Gotland: Jaaa, livet är rätt fint just nu måste jag säga! :D
Trist med sjuk valp! Hoppas han piggar på sig snabbt!

KL
Nu ska jag iväg och bli intervjuad om invandring av okänd människa som skriver C-uppsats. Intressant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 773
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur