Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Härligt! Det är lite synd att jag inte har nåt sånt att göra nu, vore ju perfekt när jag vaknar av mig själv före halv sex och är pigg som ett as. :p Fascinerad över att jag sovit så länge ändå!

Men trots vädret och kylan är det ju fantastiskt mysigt att komma in efter att ha varit ute på morgonen i kylan och gjort nåt, då kan man mysa rejält med gott samvete sen. :)

MM, det var riktigt mysigt faktiskt. Mockade hos båda mina favoriter och fick lite mysiga stunder :)
Dock kan jag inte alls mysa med gott samvete. Frukost och sen ska jag och E till gymmet, haha. Wäääh. Men men, gött när man väl kommer dit i alla fall.

Är också imponerad över att du kan sova! Det är asjobbigt att komma från Asien till Sverige och försöka ställa dygnet till rätta igen :p :D

Aha... Men då blir det ÄNNU skönare sen... ;)

Ja, jag var ju övertygad om att jag skulle vakna vid 2-3 nånstans, men icke. Än i alla fall... Dock har det väl hjälpt att jag lyckats hålla mig vaken till 21-22 på kvällarna, trots att jag velat gå och lägga mig vid fyra. :p

Så fin du var! :)
Klippet fanns ju på hemsidan så nu har jag kikat!

Ball version av låten dessutom, och ni var jätteduktiga! :)

Mm, bio vid 15 så det ska bli så mysigt! :D

Ah, men då så. Då har du snart vänt tillbaka dygnet ju! :)

Ja, jag hoppas det! Det är ju trots allt enklare åt det här hållet, lättare att hålla sig vaken när man är trött (i alla fall är jag förbannat bra på det) än att sova när man inte är trött...

haha, söt vet jag inte :p Tycker inte jag gör mig på bild!

Det var verkligen kaos där inne! Vi skulle fått soundchecka, men Kodjo hoppade över det (han hade nog inte hört det..) och körde igång oss direkt! Det rundade som tusan och 3/4 av låten hörde vi inte pianot öht! :crazy: Men med tanke på det så är jag nöjd med vår insats ;)

Lite bitter över att Sarah hade gått och lagt sig dock, hade velat träffa henne :(

sleepan: Tack!

Du gjorde dig utmärkt på bild! Så det så. Om det var så oförberett så märktes det verkligen inte, tyckte det lät jättebra :)

Förberedda var vi, mest helt kajko väl där inne ;) men tack!

----

Hade lite otur sen dock. Skulle rida igen på stallet, men gick i backen redan innan jag suttit upp :grin: hästen fastnade i väggen som delar av manegen ich fick panik. Pang i backen! Just nu är det mest lite ömt, men gissar att jag kommer ha ont imorgon...

tack :) Är nöjd med prestationen!

Är sjuk igen förresten :( Blev kass i fredags, körde på som en galning igår med mh, genrep och föreställning på kvällen. Och tillråga på det smällen i backen jag fick i stallet. Har rätt ont i kroppen idag... Vill verkligen kunna jobba imorgon dock, då redan en kollega är sjuk, plus att några av föräldrarna bjuder på julbord på kvällen :love:

Men, igen! Vad trist. :( Men till slut såg även jag ert framträdande i buren och ni var duktiga och du var jättefin! :)

Allmän fundering: Hur svårt kan det vara att arbeta som läxhjälp, förutsatt att man får välja ämnen att undervisa i som man är bra på? Man får bland annat göra ett pedagogiktest på intervjun och jag vet inte om jag ska söka eller ej. :p (De söker kontinuerligt)

tack :D

Sök och testa, det skadar ju inte :) Har dock ett vagt minne att Undret sysslat med sådant?

Jag har varit på väg flera gånger men inte kommit till skott ännu. Men som du säger, är väl bara att testa och se. :)

Nu har jag adressändrat! :D
Flyttar ju inte förrän om några veckor så datumet är ju satt runt flyttdatumet, men tyckte det var lika bra att göra det. Iiiiiiiih! :D

Hah! Pedagogiktest? Jag blev intervjuad via Skype, fick jobbet utan att tacka ja och hade sedan ett helsike med att bli av med företaget. De ville både att jag skulle undervisa i de ämnen som jag angett mig duglig i, men tjatade också på mig för att jag skulle ta på mig elever i matte (vilket jag absolut inte ville). Dessutom var lönen rätt dålig och det kändes lagom seriöst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 773
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur