Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är absolut undantaget som bekräftar den regeln! Känner mig väldigt egoistisk, ohjälpsam samt opeppig och i det närmsta kontraproduktiv för det mesta...Alltså vad är det med göteborgarna i tråden (du får ändå räknas som göteborgare)? Ni känns som helgon hela bunten! "Lovar att hjälpa till med stalltjänst" KLOCKAN SJU PÅ MORGONEN (EN LÖRDAG), gör en massa fina saker för era män och vänner, är superdriftiga och produktiva, snälla och allmänt superbra.
Jag fattar inte hur ni gör. Men jag är väldigt imponerad.
Åh, kul! Då ska jag försöka titta innan jag åker till jobbet.Kl
Apropå musikhkälprn så är jag i buren imorgon kl sju, med min kör![]()
Men vad säger du? Du verkar vara en FANTASTISK människa, och jag kan inte tänka mig nåt annat. Det där med egoistisk och ohjälpsam är jag ganska övertygad om att du fått om bakfoten.
Men vad säger du? Du verkar vara en FANTASTISK människa, och jag kan inte tänka mig nåt annat. Det där med egoistisk och ohjälpsam är jag ganska övertygad om att du fått om bakfoten.
ELLER HUR!
Kära Le Petite Lorden, sluta att snacka skit om vår favorit LPL! Du är ju hur fin som helst Krösamaja![]()
Men VA?! Du livar ju upp hela buke med din fantastiska humor och ditt underbara sätt att skriva! Kan inte tänka mig att du är allt det där negativa i verkligheten då!