Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Nä, jag lyssnar och läser och försöker resonera logiskt. Oftast står jag och tycker att vi likaväl kunde prata kinesiska för jag fattar ingenting. :p Men det tar sig, och när vi når slutet i tunneln hoppas jag känna lite självförtroende i frågan och inte bara laga allting med silvertejp. ;)

kl

Imorgon har vi haft Abbe i fem(!!!!) veckor. Och just nu ligger han och sover och smaskar på något i sömnen (öronen är på tok för stora och de liksom flyter ut över golvet) .
Och alltså, JAG VILL HA EN TILL!

NU!

Kul! Det ska jag titta på, kan garantera att jag är vaken vid den tiden. Gissningsvis hinner jag äta frukost i lugn och ro innan också... #underbarajetlag

Tror nog att jag har rätt bra koll på hur du ser ut, faktiskt. ;) Men vi får väl se, ibland kan man ju lyckas bilda sig en uppfattning från stillbilder som inte riktigt stämmer.

Alltså vad är det med göteborgarna i tråden (du får ändå räknas som göteborgare)? Ni känns som helgon hela bunten! "Lovar att hjälpa till med stalltjänst" KLOCKAN SJU PÅ MORGONEN (EN LÖRDAG), gör en massa fina saker för era män och vänner, är superdriftiga och produktiva, snälla och allmänt superbra.

Jag fattar inte hur ni gör. Men jag är väldigt imponerad.
Jag är absolut undantaget som bekräftar den regeln! Känner mig väldigt egoistisk, ohjälpsam samt opeppig och i det närmsta kontraproduktiv för det mesta...

Men resten är sjukt fina, där håller jag med dig. :up:

Men vad säger du? Du verkar vara en FANTASTISK människa, och jag kan inte tänka mig nåt annat. Det där med egoistisk och ohjälpsam är jag ganska övertygad om att du fått om bakfoten.

Gud vad kul att du ska vara med där! Jag är nog inte vaken så tidigt, men jag ska definitivt kolla på det om jag är det, annars kollar jag när jag vaknar!

Men vad säger du? Du verkar vara en FANTASTISK människa, och jag kan inte tänka mig nåt annat. Det där med egoistisk och ohjälpsam är jag ganska övertygad om att du fått om bakfoten.

ELLER HUR!
Kära Le Petite Lorden, sluta att snacka skit om vår favorit LPL! Du är ju hur fin som helst Krösamaja :love:

Hm... Krösamaja kanske visst är en karaktär och inte något man kallar en toka? För visst var det väl hon som var rädd för att Emil hade fått tyfus?

Lorden: you still get my point!!!

Har för övrigt sprungit djävul med 200 kg varor för att hinna med bussen. Hatar när man har en SERIOUS DEADLINE och kassörskan bara "Vääänta liiite jaaag skaa baaara byyyyta uuut kviiittoooruuullen, oooch deet skaaa jaaag göööra såå lååångsaaaamt jag baaara kaan... Hihi Tim visst var den där gubben innan TOKIG? Va? Va? Va vad sa du Tim? Va? Va? Vad var det du sa Tim? HIIHI JAHAAAA HIIIHII. OJ! Jag har visst en kund här! TIHI OUPSIE!".

:arghh::eek::rage:

Ja vår pepparkakstradition är faktiskt fin, får jag hålla med om själv! Men kändes också som att mormor gav mig ett väldigt ärofyllt uppdrag inför framtiden när hon gav mig receptet när jag var 10 år gammal. Jag är alltså den enda som har receptet! Känns bra att tänka att jag gör det som mormor nog hoppades att jag skulle göra :)

Och vem romantiserar inte början av 1900-talet efter att ha fått försvinna in i Downtons värld? :love: Ditt fina torp gör sig ju verkligen i den stilen också tror jag!

Men VA?! Du livar ju upp hela buke med din fantastiska humor och ditt underbara sätt att skriva! Kan inte tänka mig att du är allt det där negativa i verkligheten då!

ELLER HUR!
Kära Le Petite Lorden, sluta att snacka skit om vår favorit LPL! Du är ju hur fin som helst Krösamaja :love:

Men VA?! Du livar ju upp hela buke med din fantastiska humor och ditt underbara sätt att skriva! Kan inte tänka mig att du är allt det där negativa i verkligheten då!

Men ni är så snälla. Det var verkligen inte meningen att "gå med hoven". Klart att jag inte är en hemsk människa, men jag är absolut ingen superfin människa heller (vilket jag tror mig veta att de flesta av er faktiskt är :) ).

Jag känner så himla ofta att jag inte ger tillbaka ens hälften av vad jag får och att jag blir trött på mig själv för det. Känner mig ofta ganska bitter, avundsjuk och grinig IRL nuförtiden vilket är tråkigt, för det är ju inte sådan jag tänker att jag är. Men ofta kommer jag liksom på mig själv med att mest gå runt och vara otacksam för vad jag har och oproportionerligt grinig över det jag inte har. Sjukt tråkigt. Och inte så sympatiskt.

Jag, jag, jag, wäh, wäh, wäh. :p

*kl*

Någon mer som haft otur idag?

Jag spenderade kvällen på bio med mina fina vänner, men eftersom man inte kan boka plats på den lokala biografen och det var fullt med folk fick vi inte sitta tillsammans.

När jag skulle åka hem vägrar min bil att starta. Den är stendöd. Precis som för några veckor sedan. Så nu står bilen ensam på en parkering. :(

Som om det inte vore nog fick jag reda på att min syster halkat och fått en spricka i armen, hon hade precis fått ett nytt vikariat och så händer detta. Nä, detta var ingen bra dag allls.. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och hoppas att morgondagen blir bättre.

Åh, vad trist! Hoppas det blir bättre idag.

Ceta: Vad söt och glad du såg ut! :D

Kl

Nu har jag haft stalltjänst! Mindre än två timmar tog det så nu sitter jag framför julkalendern och myser :)
Bra början på dagen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka