Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Japp! Dock är det inom samma koncern som jag jobbade för i somras. Jobbade mycket med företaget (färjetrafiken) och det var den arbetssyssla som jag trivdes bäst med. Så det handlar mycket om att jag även kan rycka in vid de tillfällen då det är många som reser (storhelger osv) innan sommaren :)

Har för övrigt fått mitt set med sminkborstar idag! :bump:

Nu ska jag iväg och bli intervjuad om invandring av okänd människa som skriver C-uppsats. Intressant.

Skönt att höra, du har i alla fall vettiga åsikter i ämnet!

Förresten, bjuds det på bubbel? Jag har hört att det är ett jäääättebra sätt att inleda akademiska intervjuer :angel:

Jag har lämnat in uppsatsen och fick rekordsnabbt svar, ska träffa handledaren imorgon på förmiddagen för att prata igenom den. Ägnade timmarna efter föreläsningen åt att fixa sådant som jag har skjutit upp i typ två veckor, väldigt skönt att kunna bocka av massa småsaker som skulle fixas.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, äta lunch och kolla på Doctor Who. Ikväll är det julfika i stallet och så ska jag åka förbi Hööks och leta kloka ridkläder (inte för att jag tror att jag hittar några där men måste eliminera alternativet i alla fall, det ligger ju bara tvärs över gatan). Uppsatsen får jag tänka på imorgon igen.

Både sången och du var väldigt fina :).

Sleepan:Grattis vad roligt!:)

Vad hände med helgen?Tycker att den gick alldeles för fort :(.

Lilla Björn blev för övrigt tre månader i lördags!
Kan inte beskriva hur kär jag är i honom :love: Han är en sån liten klok och kärleksfull filur, och bjuder till många skratt! Igår lekte han med en av sina leksaker, och ruskade på huvudet med den i munnen läääänge. Så när han sedan släppte leksaken och skulle stå stilla en stund så var han så yr att han tappade balansen och ramlade omkull :o:D

Vi vet nu att han gillar yoga:
159b838c631a11e3bfc91213118c276f_8.jpg

Och Zlatan (sätter han upp öronen i en tofs så ser de identiska ut!):
c062086e610c11e3be610e12764348e6_8.jpg

Och konditionsträning:
http://statigr.am/p/609257574876895758_272274149

:D

Haha vilken rolig Zlatanbild!:p

Ja min helg gick jätte fort och ja jag vill gärna ha fredag snart för saknar faktiskt M.
I fredags åt jag & M tacos innan vi gick ut å lyssnade på ett par vänner som spelade.Var väldigt trevligt även om jag funderar över en del människors beteenden.
Sedan i lördags fick jag med mig M till Ullared för jag hade försovit mig och jag skulle dig med hans syster.Han är fasen bäst min M.
Hittade en hel del roligt där.
Igår jobbade jag 11 timmar.

Skönt att höra, du har i alla fall vettiga åsikter i ämnet!

Förresten, bjuds det på bubbel? Jag har hört att det är ett jäääättebra sätt att inleda akademiska intervjuer :angel:

Hahaha, nä. Inget bubbel. Illa.
Eller, kanske lika bra? ;)

Vad skönt att din handledare var så snabb med att svara! :)

Zarro: Tack! :)

Eh, ja? Du ska ju vara tärna. Och ha pälsklänning. Eftersom jag ska gifta mig med ett pälsdjur.
eva-longoria-parker-and-sonia-rykiel-fall-2010-rtw-fur-tank-dress-gallery.jpg

Ungen som spelar munspel och glor på dina lår är dock valfri.

Åh, synd, jag som tycker att Zlatan är extremt osexig. Men hans pengar hade jag i och för sig kunna köpa jättemycket B&J för, så det goda överväger väl det osexiga kanske... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka