Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Om taket kan lossna på radhuslängor i Halmstad så... :crazy: Vi har tappat takpannor men det verkar bara vara från lilla taket över entrédörren. Blir spännande att se sig omkring imorn...

Ah fy fasen! Nasty när taket flyger av... :(
Hoppas det inte är allt för stora skador här, men det får vi väl se imorn...

Det är ju uppe och nosar på rekordstarka vindar. Huuu...

Hoppas verkligen det bedarrat i morgon! Då blir det damage control, undra hur mycket av vår utrustning som är hel och finns kvar...

Imorgon ska jag jobba min enda dag denna veckan. Rätt gött, skulle kunna vänja mig vid att ha lov lite oftare faktiskt :D Nu är det ju inte så mycket lov som att jag passat på att ta ut min komp och semesterdagar innan jag slutar, men ändå. :p

Nu ikväll har jag planerat inköp till vår lägenhet, packat några lådor och lagt grejer på hög - släng, sälj, skänk... Riktigt roligt faktiskt, ser verkligen fram mot att få flytta!
Men nu är det nog ändå dags att sova. Hoppas ni inte blåser bort inatt. Godnatt!

Ja fy, det verkar inte kul! Har vänner och bekanta som skrivit på FB om tak på ligghallar och stalltak som blåst av... Jag har ju personligen klarat mig bra från stormar men har rejält med respekt för dem ändå med tanke på vad som hänt andra under de tidigare...

Här klarade vi oss, tack och lov, från stormen. Var mest orolig för stallets räkning om det hade blivit något av prognoserna, och det var första gången som jag var riktigt genuint tacksam över att vi har parkeringsplats i ett gediget enplans parkeringshus under tak.

Men det blev en mysig kväll istället, mannen blev hemskickad tidigt från jobbet så vi ägnade kvällen åt att se på serier och filmer uppkrupna i soffan och bara umgås. Tog vägverkets uppmaning att absolut inte åka någonstans på fullaste allvar och öppnade en flaska bubbel för att försäkra oss om att ingen skulle vara i kördugligt skick :angel:

kl

Och jag är sjuk igen :( Helt ok på jobbet, men klart det blir rätt tufft ändå på bara två personal.. Hade lite feber när jag väl fick sluta :( SÅ TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK!!!!!!!!!! Hoppas på ett mirakel inder natten så jag kan jobba imorgon..

Krya! Det suger att vara sjuk, dessvärre blir det ju mycket baciller när man jobbar med barn...

kl
Det känns som klockan är mycket mer. Och det känns konstigt att vara ledig imorgon. Ska passa på att besöka frisören (behövs verkligen!), packa några lådor och fira pappas födelsedag innan det sedan är dags för kören på kvällen.

ja, detta suger verkligen :( Var ju sjuk tors-söndag, och gick tillbaka till jobbet lite för tidigt tror jag :grin: Hade iofs inte mycket val än att jobba i måndags, men har segat ihop nu igen...

Skönt att du får vara ledig! Jag hade med behövt ett frisörbesök!

Så värdelös dag. Så jävla värdelös storm.
En takpanna ramlade ner på min bil och gjorde bucklor och repor på motorhuven. Nånting har flugit över bakluckan och repat denna lite lätt, samt slagit av antennen rätt av.

Har varit ute hela dagen, det har blåst hela dagen, kallt och blött och jag är helt slut i hela kroppen. Zzzzznark...

kl

illamående, sötsugen, mätt och hungrig i ett... Vad gör man åt det?

Dessutom både sjukt uttråkad, trött, rastlös och slö... :(

blev lite glass iaf :p

Ni kan ju räkna med att jag kommer monologa sönder tråden imorgon då det blir min femte sjukdag på två veckor :grin: Nån som vill hålla mig sällskap imorgon? :D

Jag VILL, meeeen jag måste skriva klart mitt arbete med min vän. Pust.
Drygt att du är sjuk igen för övrigt :( Krya på dig!

Nope tyvärr, jag ska ut och känna på vädret och sen ska vi städa/packa ihop vår verksamhet här. På torsdag åker jag hem. :love: Hoppas du kryar på dig snabbt, surt med så mycket sjukdagar!

Jag är lite osäker på hur jag ska göra idag. Ikväll är "auditions" innan kören för att få sjunga solo på konserten. Och jag har varit peppad hela veckan och tänkt att jag ska gå, skulle verkligen vara så kul att sjunga. Men idag känns det bara stressigt att åka dit tidigare eftersom jag har sjukt mycket att göra, och ovärt eftersom solistlåtarna känns tråkiga alt. inte min stil...

Skönt att få åka hem? Eller lite tudelat med kan jag tänka mig? :)

Nu är jag uppe iaf, och hostar som en tok :(

Evvan: Va synd att det inte blir några roliga solon :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010