Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Vad har alla för sig?
Jag har haft brorsönerna hos mig igår eftermiddag tills idag. Var på bio igår, och idag tog vi en sväng till Stadsparken. Mysigt!
Nu väntar jag på att engelsmannen ska komma, och imorgon bär det av till Växjö. Ska bli kul! Dock ser jag väldigt mycket fram mot en lugn kväll hemma i soffan ikväll :D

Jag är hemma i soffan :) Börjar må smått bättre nu, men var hemma från jobbet idag med.. Blir skönt med en lugn kväll :)

Vad skall ni göra i växjö?

kl

helt OT, men jisses va folk är snabba att gilla när man bytt profilbild på FB :p (Tack Evvan ;)) Tänkte byta från giraffen och hittade en ny-gammal bild som jag använde, och hjälp va likes jag fick!

Japp! Och ja, det ska bli jättekul. Ska bli mysigt att komma iväg lite och bo på hotell och se på musikal :) Vi tyckte att vi hade mycket att fira :D

åh, va härligt!! Blir lagom avundsjuk på iaf fyra komponenter i den meningen :D
(men det är du SÅÅÅÅÅÅÅ värld!!)

Tack :)

Väldigt härligt! Har inte varit på musikal sen jag var på Mamma Mia i London för sådär 12-13 år sen. Så det ska bli väldigt kul! Och hotell är bara sjukt mysigt!

Jag är hemma i soffan ikväll, laddar för träning imorgon. Ska gå och lägga mig tidigt, är helt färdig efter den här veckan...

Japp, men det blir nog bäbishinder typ :D
Jodå, vi hörs av varje dag, men det är svårt att hinna träffas. Denna helgen har jag fullt upp så då blir det inte, och vardagarna jobbar vi så olika tider så det är svårt då också.

Men kul ändå, även om det "bara" blir småhinder (och man måste ju börja nånstans!)! Hoppning är ju så roligt!

Ja det ska bli jättekul, och småhinder passar bra nu, det kommer vara tillräckligt att fokusera på med de andra hästarna för min "lilla" pålle!

Ni har ju bara precis börjat lära känna varandra och börjat jobba ihop er med :)

Haha, jag minns när jag skulle börja försöka hoppa med min pålle... Hon var visserligen ännu yngre, bara sutten på när jag fick hem henne och kunde i princip bara stopp och gå. :p När vi kom till stadiet att vi kunde börja ta små hinderskutt tyckte hon att det var SÅ JÄKLA ROLIGT att hon var mer i luften än på marken. :D (kunde bli lite för spännande ibland tycker jag :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10