Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Ja, men precis! Vi försöker lära oss att svänga just nu :p

Haha, det kan vara så ibland, kul när de är glada!

Ceta: Ja, jag får nog det, får se om det blir något som går att visa upp! :D

Ja det är ju bara positivt när de är glada och tycker det är roligt, men jag minns hur frustrerad jag var över henne ibland och tyckte att hon kunde börja bete sig :D Jag minns speciellt en banträning vi var med på då hon var lika mycket i luften mellan hindren som över :p :D Tur hon lugnade sig med tiden :D

Ja de gör ju det som tur är :) Men jag ska verkligen inte klaga. Hon var en supersnäll och medgörlig unghäst i övrigt, bara lite busig i hoppningen. Jag åkte bara av henne en gång under våra tio år tillsammans (vilket var just vid ett hopptillfälle - när det hände stannade hon upp och tittade frågande på mig "Vad hände? Vad gör du där nere på marken?") :D

Quiz på stan ikväll, jättekul! Vi var farligt nära att förlora men klarade oss med en hårsmån. :D Hade redan tänkt ut vilket tema vi ville välja till nästa vecka, det är nämligen förlorarnas "vinst" att få välja tema för några frågor. Känner ett starkt behov av att gå dit nästa vecka för lite revansch!

Förutom detta har jag varit i Linköping ToR idag och sovit mitt på dagen. Gud så fint det är att vara hemma igen! ÄLSKAR min säng. Och min katt. Imorn ska jag umgås lite med mitt torp och antagligen sitta alldeles för länge på förstutrappen och titta på aktiviteten vid fågelbordet.

Kl

Jag har precis sett en fantastisk Winnerbäckkonsert med en av mina allra bästa vänner!!
Nu ska vi antingen hem direkt, eller stanna på vägen för en öl. Jag röstar på öl.

Mycket bättre från förkylningen :) Hostar dock jobbigt emellanåt och har jordens huvudvärk just nu bara :crazy: Tråkigt nog brukar den här sortens huvudvärk bara vara att genomlida för värktabletter brukar inte funka :(

Oj du verkar ha varit dålig länge.Hoppas att du kryar på dig snart!

Sleepan:Hade lätt med velat gå på den konserten men ska jobba hela helgen så umgicks med M ist & det var väldigt mysigt det med.

Köpte två par jeans igår.Jätte nöjd!Har inte användt jeans på ca 1,5 år.
I helgen blir det bara att jobba & att försöka få in lite pluggande i rasterna.

tack :)

Kul med nya kläder! Skulle behöva nya jeans jag med, mina byxor slits nått sjukt på jobbet :crazy:

Sitter och är sjukt trött, sippar på en öl och väntar på att min ex-kollega ska komma hit och umgås. Just ätit en riktig, hemlagad middag med familjen och jäser på soffan nu... Vad gör du?

Jag är full. Har haft en massa folk här, precis diskat och nu vill jag sova. Klockan är över två och imorgon får jag Sverigebesök.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka