Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jobbar på att bli full, typ.
Dricker finfin jordgubbsdrink och ser på Så mycket bättre med älskade Smålandsvänner i favoritstaden.

Lider med dig som jobbar!

Är officiellt helt jätteavundsjuk på din helg!

Ja. Jobbar ALLA fredagskvällar den här månaden. Utom nästa. Då ska jag vara lite full i Malmö, det är ett som är säkert.

Jag har haft mina föräldrar på besök, kollar på så mycket bättre och ska snart gå och lägga mig typ.

KL

Jag överlevde hoppningen, har världens bästa häst :love:

Har varit på en mycket bra föreställning av Cats, ätit middag på restaurang och druckit vin och nu har jag slängt mig i hotellsängen :)

Addan: kul att det gick bra!! :)

Ja, alltså, det är inte så att hoppningen var kanon hela tiden, men han brydde sig inte om allt som hände runtomkring, och det är SÅ SKÖNT!

Kul med musikal, jag älskar musikaler!

Låter ju som en jätte mysig kväll :).
Hade verkligen inte tackat nej till en sådan kväll/dag/helg med M.

Eller...?

Nej men jag vaknade rätt förvirrad och trodde det var lördag idag!

Onödigt men åh så (o)intressant: trodde katten hade kissat i min säng igår. Höjden av besvikelse liksom, en meter från kattlådan... Vaknade tjurig och släppte ut katten i trädgården direkt, mycket konfunderad över hur jag ska hantera detta nya problem.. Sen blev jag fundersam och gick igenom min ryggsäck en gång till, som stått på sängen igår. Och där fann jag en läckande flaska! Jag var nog för trött när jag kände igenom den igår...

Glädjen att det inte var katten, alltså! Nån mer sen haft en befriande start på dagen?

kl

Jag hade rtrevlig kväll hos föräldrarna igår :) Jag och mamma tittade på det nya avsnittet av DOWNTON ABBEY :bump: :banana: :bump:

Jag vaknade 06.30, åkte och fodrade hästarna, åkte hem, gick och la mig och kunde inte somna om.

Inte en befriande morgon på något sätt! :p

Ja det var verkligen en jättetrevlig helg. Födelsedags-/blivande sambos- och nytt jobb-firande i ett :D

Italiensk? Jag har nog aldrig tänkt på Aptit som italienskt... :p Men trevlig är den absolut :)

Härligt att helgen blev så bra hur som :)

Haha, men såna mornar är sköna tycker jag. :D Kan man ligga och bara mysa framför matinétv och barnfilmer och annat som visas på tv, dricka te och kura med täcket i soffan!

Och hörni, idag har jag påbörjat röjningen av torpet! Woop woop! Det var så jäkla äckligt alltså, det är nästan komiskt. :p Vi flyttade om möbelkaoset i vardagsrummet så man faktiskt kunde röra sig där inne, bytte gardiner överallt, tände lite doftljus, satte lampor i fönstren och röjde lite i ett av sovrummen. Lampor och gardiner är ju för syns skull, så folk ska se att det inte är helt öde längre.
Sen testade vi att elda i öppna spisen vilket gick alldeles utmärkt! Blev så himla glad av det, det kändes plötsligt mer hemtrevligt och lite rök renar verkligen annan damm/skräp/tantdoft. ;)

Imorn ska jag shoppa munskydd så jag slipper andas in all skit, ska dammsuga och börja grovstäda. Superhärligt!

Japp! Nu har jag städat ut det mest nasty så välkommen välkommen. ;)

(jag har ett intakt uggleskelett som är så läskigt och fascinerande på samma gång, vet ej vad jag ska göra med det... har städat ut det utomhus men det känns nästan som slöseri att slänga i skogen? ska man kontakta nån instutition som kanske vill ha det...?)

Yeay, singeltrådsfest :D

Det där är inte riktigt mitt område, så du får nog kolla det med någon som kan sånt där :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka