Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

åh va härligt att skaffa hund! Hoppas ni kan göra det ganska snart iaf :) och GRATTIS på födelsedagen :bump:

Sugen är jag, givetvis. Har alltid velat ha hund och nu finns faktiskt en praktisk möjlighet. Men vet inte om det är så klokt just nu bara, vi kanske borde "bo ihop oss" lite först och ta den omställningen först innan vi blandar in andra komponenter. Eller ska man ta allt på en gång? :p

Jag röstar absolut för "bo ihop er" först och ordna jyckar och sånt senare! Hur mysigt det än vore så är det definitivt en sån fråga där jag skulle vara rationell (och tråkig, jag vet).

Jag tycker nog också att du tänker klokt om att bo ihop sig med mannen i fråga först. Det känns ju kanske som en tillräckligt stor omställning som det är. Hur har du firat din födelsedag förresten?

Dagen har gått ut på att jobba och att påbörja höstens utvecklingssamtal... Men nu är jag hemma i alla fall och tänker inte lämna soffan och min filt mer idag...

Stort grattis! :)

Och jag vet hur det är att hitta det där perfekta husdjuret... Det suger verkligen när man inte har möjlighet preciiiiis just då, men planerar för det i framtiden. Så nu får jag inte titta på katt- eller hundannonser mer för tillfället. :p

Tack för gratulationerna!

Nu dags för sängen. Allt känns lite pissigt just nu, hoppas att lite sömn kan hjälpa. Natti!

Analyserar H&M's marknadsföring. Superduperintressant men känner mest för att drifta runt på stan idag. Och ser fram emot jul helt löjligt mycket, vill gärna börja julpynta typ idag. Helst igår.

Jag med! Vill köpa en massa julpynt :love: Hittade två halmbockar i torpet så de står redan framme i fönstret! Tror jag ska julpynta endel, fastän jag inte bor där och det kommer vara renoveringsstuga i vinter... :p

Längtar också jättemycket efter att julpynta! Och baka. Och lyssna på julmusik. Kommer troligen jobba en del under jul, så jag tänker maximera myset inför. :love:

Jag är förresten hästvakt! Matte är på semester under två veckor, så jag har en alldeles "egen" gentleman ett tag. Det är så himla fint och jag inser verkligen hur mycket jag saknat det där vardagshänget i stallet som man inte får på samma sätt när man bara är där någon dag ibland.

Vardagshäng i stallet är verkligen så rogivande. Jag spenderar ju nu ca 3 dagar i veckan i stallet och då kan man verkligen gå och längta hela dagen på jobbet innan. Hästnörd much? ;)
Min mamma sa för ett tag sen att de kanske borde köpt en ponny till mig när jag var yngre så jag kanske hade tröttnat... men nä!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka