Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sugen är jag, givetvis. Har alltid velat ha hund och nu finns faktiskt en praktisk möjlighet. Men vet inte om det är så klokt just nu bara, vi kanske borde "bo ihop oss" lite först och ta den omställningen först innan vi blandar in andra komponenter. Eller ska man ta allt på en gång?
Jag röstar absolut för "bo ihop er" först och ordna jyckar och sånt senare! Hur mysigt det än vore så är det definitivt en sån fråga där jag skulle vara rationell (och tråkig, jag vet).
Jag tycker nog också att du tänker klokt om att bo ihop sig med mannen i fråga först. Det känns ju kanske som en tillräckligt stor omställning som det är. Hur har du firat din födelsedag förresten?
Dagen har gått ut på att jobba och att påbörja höstens utvecklingssamtal... Men nu är jag hemma i alla fall och tänker inte lämna soffan och min filt mer idag...
Och jag vet hur det är att hitta det där perfekta husdjuret... Det suger verkligen när man inte har möjlighet preciiiiis just då, men planerar för det i framtiden. Så nu får jag inte titta på katt- eller hundannonser mer för tillfället.
Analyserar H&M's marknadsföring. Superduperintressant men känner mest för att drifta runt på stan idag. Och ser fram emot jul helt löjligt mycket, vill gärna börja julpynta typ idag. Helst igår.
Jag med! Vill köpa en massa julpynt Hittade två halmbockar i torpet så de står redan framme i fönstret! Tror jag ska julpynta endel, fastän jag inte bor där och det kommer vara renoveringsstuga i vinter...
Längtar också jättemycket efter att julpynta! Och baka. Och lyssna på julmusik. Kommer troligen jobba en del under jul, så jag tänker maximera myset inför.
Jag är förresten hästvakt! Matte är på semester under två veckor, så jag har en alldeles "egen" gentleman ett tag. Det är så himla fint och jag inser verkligen hur mycket jag saknat det där vardagshänget i stallet som man inte får på samma sätt när man bara är där någon dag ibland.
Vardagshäng i stallet är verkligen så rogivande. Jag spenderar ju nu ca 3 dagar i veckan i stallet och då kan man verkligen gå och längta hela dagen på jobbet innan. Hästnörd much?
Min mamma sa för ett tag sen att de kanske borde köpt en ponny till mig när jag var yngre så jag kanske hade tröttnat... men nä!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.